تام هنکس، تام کروز و جان تراولتا را دوست دارم

تبلیغات بنری


موزه سینما در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت تولد منوچهر و لیزاده مدیر دوبلاژ و دوبلاژ سینما و تلویزیون بخش هایی از گفت و گو با این هنرمند را منتشر کرد.

یورنا – بنابر اعلام روابط عمومی موزه سینما، منوچهر ولی زاده با بیان اینکه روزی که وارد این کار شده اصلا به فکر پول نبوده است، گفت: فقط عشق و علاقه باعث شد که جذب هنر دوبله شوم. شاید خیلی ها چنین علاقه ای به کار دوبله داشته باشند، اما زمانی موفق می شوند که بتوانند این مسیر را با عشق طی کنند.

وی ادامه داد: از زمانی که وارد این حرفه شدم تا کنون نقش های مختلفی را از سطح سوم تا سطح اول تجربه کرده ام. من به بیشتر این نقش ها علاقه شخصی داشتم و اغلب قبل از اینکه خودم درخواستی دریافت کنم برای بازی در چندین شخصیت انتخاب شدم، بنابراین از نقشی که دوبله نکردم پشیمان نیستم.

ولی زاده گفت: من از طرفداران تام هنکس، تام کروز و جان تراولتا هستم و بیشتر نقش های این بازیگران را دوبله کرده ام. همچنین بیشتر نقش‌هایی که ویل اسمیت و ادی مورفی بازی کردند را دوبل کردم. من همیشه سعی کرده ام کارم را صادقانه انجام دهم و در این مدت نقش های خوبی به من پیشنهاد شد.

وی درباره واکنش مردم به او گفت: اگر علاقه و ابراز محبت مردم نبود، ما هم وجود نداشتیم. اگر مردم صدای ما را نشنوند و تصویر ما دیده نشود، کار ما بی ارزش می شود. این مردم هستند که به وجود هنرمندان معنا می بخشند. با مراقبت، هنرمند را دارای ارزش و منزلت می کنند.

ولی زاده خاطرنشان کرد: عشق و وفاداری مردم هرگز فراموش نمی شود و هر کاری را می پذیرم و سعی می کنم آن را به بهترین نحو انجام دهم تا توجه مردم را به خود جلب کنم. امیدوارم همه جوانان کشور همیشه موفق باشند. به این عزیزان توصیه می کنم در رشته انتخابی خود مطالعه و تمرین کنند و در هر کاری پشتکار نشان دهند.

وی ادامه داد: در این حرفه پشتکار زیادی نشان دادم، زیرا به دوبله علاقه زیادی داشتم و در طول شصت و پنج سال گذشته فقط در این حرفه فعالیت داشتم. من از جوانان می خواهم که به علاقه خود به دانشگاه ادامه دهند و شغل خود را بر همین اساس بسازند. اگر در رشته ای در دانشگاه تحصیل می کنید و به دنبال شغل دیگری هستید، حتما با مشکلاتی مواجه خواهید شد. زندگی زمان فریادهاست و تاریخ مرگ خاطرات…

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *