۷ خرابکاری در مسیر فیبرنوری ثبت شد

تبلیغات بنری


وزیر ارتباطات با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات در وزارت ارتباطات گفت: 7 مورد خرابکاری خط فیبر نوری طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

یورنا- عیسی زربور وزیر ارتباطات در بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است و یاد و خاطره شهید رئیس جمهور را گرامی می داریم و امیدواریم این امر با مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهور انجام شود. یک فرد شایسته پیشرفت و رشد کشور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مهر شناسنامه حذف شده و با استفاده از کارت ملی امکان رای گیری وجود دارد و این موضوع زیرساخت هایی را می طلبد تا هیچ فردی دو بار در انتخابات شرکت نکند.

وزیر ارتباطات گفت: با همکاری وزارت کشور و ارتباطات و کمک سایر نهادها، وضعیت ارتباطات برای انتخابات بسیار بهتر شده است و تاکنون بیش از 58 هزار شعبه به سامانه اصلی ارتباطات انتخاباتی متصل شده اند. .

زربور با اشاره به اینکه از ماه های گذشته قرارگاه انتخاباتی در وزارت ارتباطات به منظور تشکیل بسترهای لازم تشکیل شده است، گفت: طی 24 ساعت گذشته 7 عملیات خرابکارانه مسیر فیبر نوری به دست آورده ایم. ، و آنها بلافاصله بازسازی شدند – برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *