پایش هوشمند شبکه برق بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای در تهران

تبلیغات بنری


با آغاز به کار ستاد تامین برق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 3850 مرکز و شعبه اخذ رای در پایتخت از طریق ستاد نظارت بر خط پایداری برق شعب اخذ رای تهران تحت نظارت لحظه ای قرار گرفتند. بیش از 1000 نیروی عملیاتی و نظارتی برق پایتخت در آماده باش هستند و شبکه برق تهران کاملا پایدار است.

یورنا – به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران؛ جمعه صبح؛ 17 تیرماه همزمان با اولین جلسه ستاد فرآیند برق رسانی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران در محل ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد. گامبیز نظیریان از شرکت برق پایتخت؛ مدیرکل این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید؛ آیت الله آقای ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، حضور در انتخابات را از وظایف مهم در تعیین سرنوشت کشور برشمردند که نشان می دهد کارکنان این شرکت پاسدار خون شهدا در راه سربلندی ملت خواهند بود. . وی گفت: بیش از 1000 نیروی عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی روز جمعه در حالت آماده باش کامل قرار دارند: بیش از 3800 شعبه و شعبه اخذ رای از طریق ستاد رصد در خط شعبه تحت نظارت و رصد هستند. استقرار گروه های عملیاتی و خودروهای مجهز در صورت بروز هرگونه نقص احتمالی در شبکه با آمادگی کامل جهت رفع ایرادات در کوتاه ترین زمان ممکن تا کوچکترین خللی در فعالیت شعب اخذ رای و مشارکت همشهریان ایجاد نشود. .

علی رضا رضایی; معاون بهره برداری و توزیع برق پایتخت در این ستاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: بیش از 70 درصد فیدرهای تغذیه کننده شبکه توزیع برق شهر تهران مراکز رای گیری را پوشش می دهند. علاوه بر حوزه های انتخاباتی، 28 مرکز برای پخش رادیو و تلویزیون با استفاده از برق از طریق نیروهای فنی این شرکت تامین شد.

رضایی افزود: 264 خودروی عملیاتی مجهز به تجهیزات فنی کامل، مولد برق اضطراری و 46 خودروی سنگین در روزهای گذشته علاوه بر کنترل شبکه داخلی مراکز اخذ رأی و کنترل وضعیت مبلمان شهری در مناطق مختلف تهران مستقر شدند. سرمایه، پایتخت. منطقه شبکه برق و وضعیت روشنایی جاده نیز به دقت بررسی و بهبود یافت.

وی بیان کرد: بخش عمده شبکه توزیع برق در مناطق شهری با استفاده از چهار مرکز کنترل و مانیتورینگ شبکه وابسته به این شرکت رصد می شود و 100 نیروی حراست از شبکه برق تامین کننده 24 مرکز حساس به ویژه از شب گذشته تا پایان ساعت 24 در حال حفاظت هستند. رای دادن روند شمارش آرا با حمایت نهادهای امنیتی و انتظامی انجام شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *