پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

تبلیغات بنری


مدیر عامل صندوق آسیب های بدنی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریکی صادر کرد.

یورنا – به گزارش صندوق آسیب های بدنی، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق آسیب های بدنی با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به قضات و دستگاه قضایی کشور تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

اگر قضاوت کردی بین آنها عادلانه قضاوت کن.

سوره مبارکه مائده / آیه شریف 42

قوه قضائیه یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش مهمی در حفظ عدالت و ایجاد سلامت اجتماعی در کشور دارد. متولیان این نهاد با عنایت خداوند متعال پیوسته در راستای تقویت عدالت در کشور و حفظ سلامت جامعه حرکت می کنند.

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان سه گانه حاکمیتی، بر اساس قانون بیمه شخص ثالث و در راستای حقوق ذی نفعان، به صورت مستمر با صندوق بیمه خسارات بدنی همراهی و همکاری می کند. کار را کامل می کند. تلاش صندوق افزایش همکاری های دوجانبه در راستای وظایف قانونی با سیستم قضایی کشور است.

اینک قوه قضائیه به برکت وجود شهدای والامقام همچون آیت الله دکتر بهشتی و آیت الله دکتر رئیسی برای تحقق عدالت و برقراری امنیت روحی و روانی مردم اقدام سریعی کرده است.

16 تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به دست منافقین و هفته قوه قضائیه است که شبیه دهه امامت و ولایت در ایران اسلامی و خداوند متعال بر آن می افزاید. موفقیت در خدمت و برقراری عدالت. از علویان جامعه می خواهم در این زمینه مشارکت و فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *