هوشمندسازی کارت معاینه طبی آمبولانس‌های خصوصی

تبلیغات بنری


رئیس اورژانس کشور با اشاره به هوشمند بودن کارت معاینه پزشکی آمبولانس های خصوصی گفت: مراکز درمانی در صورت نیاز به خدمات آمبولانسی می توانند با مراکز آمبولانس خصوصی که دارای کارت معاینه پزشکی هوشمند هستند قرارداد ببندند.

یورنا به گزارش ویپدا، جعفر میادفر با بیان اینکه انتقال بیماران بین مراکز درمانی به عنوان بخشی از زنجیره درمان امری اجتناب ناپذیر و مهم است، افزود: این انتقال با آمبولانس تابع استانداردها و دستورالعمل های مربوطه به منظور حفظ روند انتقال بیمار است. سری درمان و لطفا حمل و نقل با ضریب ایمنی بالا.

وی ادامه داد: سازمان فوریت های پزشکی در دولت سیزدهم بر اساس وظایف قانونی تعیین شده در قانون اساسی و به منظور دستیابی به نقش نظارتی خود در زمینه ساماندهی آمبولانس های خصوصی و لزوم اخذ گواهینامه معتبر آمبولانس های دارای مجوز قانونی، اقدام به طراحی و صدور گواهینامه کرد. راهنمای معاینه پزشکی آمبولانس به راحتی می توانید با اسکن کد QR روی کارت شناسایی کنید در سراسر کشور.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: افزایش نرخ حمل و نقل ایمن بیماران و همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه از فعالیت آمبولانس های غیرمجاز (بدون مجوز قانونی) در مراکز درمانی منوط به همکاری و هماهنگی بین هیات مدیره است. . معاون درمان و مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی.

میادفر تصریح کرد: در صورت نیاز به خدمات آمبولانس، مسئولان مراکز درمانی باید طبق دستورالعمل با مراکز مجاز خدمات آمبولانس خصوصی با آمبولانس های مجهز به کارت معاینه پزشکی هوشمند قرارداد ببندند.

به گفته وی، مردم در هنگام درخواست آمبولانس شخصی به این موضوع توجه کنند و در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز آمبولانس یا هرگونه تخلف دیگری مراتب را از طریق شماره 190 گزارش و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *