افتتاح نمایشگاه عکس «شهید خدمت» در محل سازمان سینمایی

تبلیغات بنری


نمایشگاه عکس «شهید خمت» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در سایت بنیاد سینمایی افتتاح شد.

یورنا به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی روستایی، در آستانه چهلمین روز شهدای خمات، نمایشگاه عکس «شهید خمات» با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. ارشاد، محمد خزاعی، رئیس بنیاد سینمای کشور و جمعی از مدیران، امروز (15 تیر) در سایت بنیاد سینمایی البلاد افتتاح شد.

برپایی این نمایشگاه به مناسبت چهل سالگی آیت الله رئیسی و یارانش برگزار می شود.

گالری عکس «شهید خدمت» مجموعه‌ای از 32 قاب عکس از آرشیو عکس ریاست‌جمهوری است که فعالیت خالصانه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سال‌های خدمت وفادار به کشور را به تصویر می‌کشد روایت های صمیمی از مردی که هیچ سیاستی نداشت.

موضوعات مختلف: دیدار با پرستاران، پزشکان و کارکنان بیمارستان ها در زمان شیوع ویروس کرونا، حضور در جلسات و جلسات عمومی، سخنرانی در سازمان ملل، غبارروبی مصلی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عیادت از شهیدان. حضور رئیس جمهور در صنایع، کارخانجات و مراکز تولیدی و گفتگو با کارشناسان ذیربط، دیدار و گفتگو با نمایندگان جامعه اسلامی سایر کشورها، بازدید از مناطق زلزله زده و سیل، رئیس جمهور و شرکت متبوعش با طیف های مختلف مردم، دیدار با مسئولان و مسئولان کشورهای مختلف، دیدار با هنرمندان برجسته رشته های مختلف در ضیافت افطاری سال گذشته، دیدار صمیمی با کارگران کارخانه ها و صنایع مختلف، مراسم افتتاحیه بسیاری از پروژه های عمرانی در سراسر کشور و تصاویری از تدفین باشکوه. از جمله رئیس جمهور شهید و یارانش.

لازم به ذکر است حبیب الباجی، اصغر فارسی، قدیر آشنا، رمضانعلی حیدر خلیلی، حسین تلبیجی، علی رضا اسماعیلی، مهدی نورعلیشاهی در افتتاحیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی را همراهی می کردند. از نمایشگاه گالری عکس «شهید خیمت».

برگزاری نمایشگاه تصاویر شهدا در تالار الوحدت

همزمان با برپایی نمایشگاه عکس شهدای خدمت در بنیاد سینما، انجمن سینمای جوانان ایران نمایشگاه عکس دیگری با همین موضوع در تالار وحدت برگزار کرد.

تیزر فیلم خمیت ساخته شهید در سینماهای کشور در حال پخش است

همچنین در آستانه اربعین شهدای خمات، سازمان سینمایی با همکاری انجمن سینمای جوانان، نماهنگی با موضوع شهید خمات تولید و برای پخش در سینماها آماده شد سینماهای کشور با همکاری انجمن فیلمسازان پیش از اکران فیلم ها.

ساخت سه مستند با موضوع شهید خمت / پخش برنامه «سفر اردیبهشت» همزمان با اربعین شهید

سازمان سینمایی با تولید سه مستند با محوریت شهدای خمیت موافقت کرد که مستند «پرواز اردیبهشت» از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده نمایش است و دو فیلم دیگر در مرحله پایانی قرار دارند. فاز.

فیلم مستند «پرواز اردیبهشت» بیش از 40 دقیقه و محصول کار جمعی با محوریت آخرین مأموریت، سفر به آذربایجان شرقی و شهادت آیت الله رئیسی محترم ریاست جمهوری آماده نمایش است. .

دو فیلم مستند دیگر نیز در زمینه ثبت خدمات ارزنده و ماندگار شهید رئیسی و جلوه های شخصیت فرهنگی، سیاسی و معنوی وی در قالب سیمای شهید رئیسی و دستاوردهای نهضت جهادی تولید شد. جمهوری. دولت سیزدهم در مراحل تولید است و به زودی آماده نمایش می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *