جزئیات برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت

تبلیغات بنری


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه مراسم اربعین شهدای خدمت خبر داد و گفت: فردا همزمان در تهران و تمامی مراکز شهری و روستایی مردم یادواره رئیس جمهور عزیزمان را برگزار می کنند.

یورنا – محمدمهدی الاسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: فردا (پنجشنبه 16 تیرماه ساعت 17) همزمان با سراسر کشور در شهرستان تهران و تمامی مراکز شهری و روستایی عزیزان علاقمند و مشتاق خدمت به ایشان و برگزاری مراسم چهلمین سالگرد عزیزمان.

وی افزود: در این مراسم در تهران، خانم علم الهادی، همسر برجسته علمی شهید رئیس جمهور سخنرانی خواهد کرد، ضمن اینکه این مراسم با سخنرانی سید اللّه دبیرکل حزب الله لبنان همراه خواهد بود. یاست. .

اسماعیلی گفت: قاریان اهل بیت و قاریان در این شورا حضور خواهند داشت و همه دوستان آمادگی کامل برای تسهیل در برپایی مناسب این برنامه را دارند. ضمناً برنامه بعدی در مشهد خواهد بود که 40 روز پس از تدفین شهید عزیزمان در حرم مطهر امام رئوف و در جوار مرقد رئیس جمهور عزیزمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در خصوص پروژه های فرهنگی باید بگویم که الحمدلله اکثر پروژه های بزرگ فرهنگی کشور آماده بهره برداری است از جمله مجتمع فرهنگ هنر که زیباترین مجموعه هنری تاریخی یزد است که نام آن را یدک می کشد. آیت الله رئیسی و انشالله در روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد. همچنین بیش از 40 کتابخانه عمومی افتتاح و ده ها مجتمع فرهنگی هنری و مجموعه نمایشی آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *