تشریح برنامه‌های رادیو ویژه شهدای خدمت

تبلیغات بنری


چند ویژه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای خدمت از شبکه های رادیویی پخش می شود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، صداوسیما برنامه های متعددی را تدارک دیده اند که همزمان با چهلمین سالگرد شهدای خدمت ویژه پخش می شود. در این راستا می‌توان به برنامه‌هایی چون «کارنام»، «آقای رئیس‌جمهور»، «الشهرا»، «خدمت قرآن»، «همراه رئیس‌جمهور»، «پرونده»، «خاطره» و… اشاره کرد. “پیام.” از امروز جلد دوم کتاب «روایت میدان مقاومت در سخنان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی» منتشر شده است.رادیو

ایران؛ رکورد 13 دستاورد دولت

در آستانه چهلمین سالگرد شهادت، آیت الله رئیسی و هیئت همراه رادیو ایران ویژه برنامه «کارنما» را در معرض دید عموم قرار دادند. حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه کارنامه گفت: شهید رئیسی تمام مسائل و دغدغه های رهبر معظم انقلاب را با جدیت تمام دنبال می کرد. شهید جهور تلاش بر روی دغدغه های مقام معظم رهبری به ویژه در موضوعاتی مانند جوانان جمعیت، دانش بنیان ها و رونق تولید را ضروری دانست. «کارنما» 13 دستاورد دولت در حوزه سلامت، آموزش، جوانان جمعیت، دانش بنیان و رونق بهره وری را مرور می کند. این برنامه با اجرای مهرناز فقیهی ساعت 20:30 پخش می شود. ویژه برنامه «خانواده ای به نام ایران» نیز پنجشنبه هفتم تعز به نمایش درمی آید که به حماسه حضور در انتخابات و انعکاس مراسم اربعین شهدای خدمت می پردازد که ساعت 8 پخش می شود. : 30.

رادیو فرهنگ; به مناسبت اربعین شهید خدمت

شبکه رادیویی فرهنگ در برنامه «فیلم مستند فرهنگ» نگاهی اجمالی به زندگی و فعالیت‌های شهید شاه دارد. برنامه صبح در فرحنک ساعت 6:30 با بخشهای مختلف یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی می دارد. ساعت 13 خدمت دولت سیزدهم در برنامه «سرمن من» مطرح می شود. در برنامه «آقای رئیس جمهور» که ساعت 17 پخش می شود، بخشی به یادواره شهدا و ویژگی های فردی رئیس جمهور شهید اختصاص دارد.

رادیو تهران; شهر آرا

شبکه رادیویی تهران روز پنجشنبه 16 تیرماه در حالی که یک روز مانده به انتخابات روی آنتن می رود، به همت چهار گروه برنامه سازی، ویژه برنامه «شهر آرا» را با آماده سازی ویژه قسمت هایی به مخاطبان عرضه می کند. در این ویژه برنامه علاوه بر دعوت مردم برای حضور در انتخابات، موضوع اربعین شهید خدمت در منظری حماسی مورد بررسی قرار گرفته است. وی به تشریح 13 کارنامه دولت و نقش شهید رئیسی پرداخت. این گزارش به مراسم یادبودی می‌پردازد که عصر پنجشنبه در موصلی برگزار می‌شود. سه مستند با عنوان «میدان شهدای تهران» درباره شهید رئیسی، شهید عبداللهیان و شهید هاشم در رهبری شبکه قرار گرفت.

رادیو قرآن کریم; «خدمت قرآن»

شبکه رادیو قرآن کریم ویژه برنامه «در خدمت قرآن» به تهیه کنندگی حسن رحمانی و اجرای جواد نصیری پنجشنبه 16 تیرماه مصادف با یادواره شهدای خدمات چهلم و اردیبهشت ماه دقیقا ساعت 17 پخش می شود. 'ساعت. ساعت:00 بعد از ظهر

رادیو صبا. با “رفیق رئیس جمهور”

رادیو شبا چهلمین ویژه برنامه «رفیق الرئیس» را به عموم مردم تقدیم می کند. این ویژه به صورت مستند پنجشنبه 16 تیرماه پخش می شود. داستان “رفیق رئیس جمهور” از یک مسجد آغاز می شود. مسجدی در محله گیشا یا کوی نصر تهران و در مجاورت پارک گفتگو. شهید رئیسی از دهه 80 گیشا، امام جماعت و نگهبان مسجد امام جعفرصادق (علیه السلام) بود. در این ویژه برنامه مخاطبان از نزدیک و از طریق دوستان مسجد جعفری با آیت الله سید ابراهیم رئیسی آشنا می شوند. ویژه برنامه «رفیق ظهور» پنجشنبه ساعت 20:30 به تهیه کنندگی عارف فتحی تقدیم مخاطبان می شود.

ایرانصدا; کتابی در مورد میدان مقاومت

شبکه رادیویی صدای ایران جلد دوم کتاب میدان مقاومت در سخنان آقای ابراهیم رئیسی را که مجموعه سخنان آقای ابراهیم رئیسی درباره مقاومت و ایستادگی در برابر بی عدالتی است منتشر کرد. این اثر برگرفته از بیانات و سخنان رئیس جمهور شهید درباره محور مقاومت و ارتباط آن با کشورهای خاورمیانه و نحوه مقابله با تجاوزات و تهاجمات دشمنان جهان اسلام است. این کتاب به روایت امیرحسین حسین تبار، علی رضا کوه بیما و محمدمهدی رامی و تهیه کنندگی و بارگذاری سیدعلی میرطالیبور است. علاقه مندان به شنیدن این کتاب های تشریحی می توانند اپلیکیشن موبایل «ایران صدا» اندروید و آی او اس را از آدرس IRANSEDA.IR به صورت رایگان دانلود کنند.

رادیو اقتصاد; پرونده شهید خمت

رادیو اقتصاد به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، ویژه برنامه های «گرنامه»، «بارنده» و «شهید خمیت» را تدارک دید. برنامه «کارنما» به طور ویژه به بررسی دستاوردهای مهم اقتصادی دولت سیزدهم اختصاص دارد. پروژه‌های کلیدی در صنایع نفت، انرژی، داروسازی، حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای در برنامه معرفی و مزایای اقتصادی بهره‌برداری از آن‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. برنامه کارنما ساعت یازده شب پخش می شود. فیلم مستند «پرونده» واکنش مردم پس از شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی را روایت می کند. بخشی دیگر از این برنامه به پخش گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی ها و عملکرد رئیس جمهور شهید اختصاص داشت. این برنامه ساعت 17:00 پخش می شود. برنامه «شهید خمیت» گوشه هایی از شخصیت بی نظیر و کوشا شهید خمور را بازتاب می دهد. در این برنامه کارهای ارزنده وی در عرصه اقتصاد، سفرهای گسترده به اقصی نقاط کشور و اهتمام وی در رفع مشکلات اجرایی به نمایش گذاشته می شود. زمان پخش این برنامه ساعت 21:30 خواهد بود.

برنامه رادیویی; یادبود

به مناسبت ایام اربعین شهدا ویژه برنامه یادوارا از رادیو شو پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی محسن جواهری با ارائه هادی خادم حسینی، مهرناز شعبانی به نویسندگی سهیلا خدادادی 16 تیرماه از ساعت 18:30 الی 19:30 پخش می شود.

رادیو پیام؛ پیام امروز

شبکه خصوصی رادیویی پیام، برنامه مراسم اربعین شهدای خدمت را با عنوان گلاب پیام به تهیه کنندگی مهدیه پهلوی تهیه و پخش می شود که به ویژگی های شهدای خدمت می پردازد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *