مروری بر رقابت‌های روز دوازدهم؛ صعود دراماتیک اتریش و شب بدون گل گروه سوم

تبلیغات بنری


جام ملت های اروپا 2024

روز دوازدهم یورو 2024 شب گذشته با 4 بازی از گروه های C و D Piggies

یورنا دوازدهمین روز از مسابقات قهرمانی اروپا شب گذشته در حالی برگزار شد که تا آن زمان همه چیز به شکل غیرمنتظره ای پیش می رفت.

در دوازدهمین روز از رقابت های فوتبال یورو 2024 شب گذشته (سه شنبه 14 تیرماه) دیدارهای همزمان در گروه های سوم و سوم برگزار شد و در نهایت تیم های اتریش، فرانسه و هلند از گروه چهارم، انگلیس، دانمارک و اسلوونی. از گروه C آنها اجازه صعود به مرحله یک هشتم نهایی را پیدا کردند

نتایج 12 بازی امروز به شرح زیر است:

مروری بر مسابقات روز دوازدهم:  صعود چشمگیر اتریش و شب منفی در گروه سوم

گروه D

فرانسه یک – لهستان یکی

گل ها: امباپه (پنالتی – 56) برای فرانسه و لواندوفسکی (ضربه پنالتی – 79) برای لهستان.

در این دیدار ابتدا کیلیان امباپه در دقیقه 56 از روی ضربه پنالتی برای فرانسه گلزنی کرد اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه 79 از روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. امباپه با گلی که به ثمر رساند اولین گل خود را در تاریخ حضور در رقابت های یورو به ثمر رساند.

مروری بر مسابقات روز دوازدهم:  صعود چشمگیر اتریش و شب منفی در گروه سوم

اتریش 3- هلند 2

گل ها: مالن (6 گل به خودی)، اشمید (59) و اسپیتزر (80) برای اتریش – خاکپو (47) و دپای (75) برای هلند.

تیم اتریش توانست تیم مقدماتی خود یعنی هلند را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و با 6 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. در نیمه اول اتریش با گل به خودی دانل مولن در دقیقه ششم پاداش نمایش خوبش را گرفت. هلند نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و کودی خاکپور در دقیقه 47 این گل را به ثمر رساند. چون رومانو اشمید با ضربه سر زیبا گل دوم اتریش را به ثمر رساند. در دقیقه 75 ممفیس دیپای گل دوم هلند را به ثمر رساند. در دقیقه 80 مارسل سابتر با شوتی نیمه بسته گل سوم اتریش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 این تیم به پایان برسد.

مروری بر مسابقات روز دوازدهم:  صعود چشمگیر اتریش و شب منفی در گروه سوم

گروه C

انگلستان صفر – اسلوونی صفر

دیدار انگلیس و اسلوونی از ساعت 22:30 آغاز شد اما تا پایان گلی به ثمر نرسید. انگلیسی ها با اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت گلزنی موفق نبودند. شاید مهمترین حمله آنها در دقیقه 20 بود که بوکایو ساکا گلی را زد که به دلیل آفساید بودن فیل فودن مردود اعلام شد.

مروری بر مسابقات روز دوازدهم:  صعود چشمگیر اتریش و شب منفی در گروه سوم

دانمارک صفر – صربستان صفر

دیگر دیدار گروه سوم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید و شب سرد این گروه را تکمیل کرد. انگلیس با این تساوی 5 امتیازی شد و تیم اول شد.

در یک اتفاق جالب، دانمارک و اسلوونی از هر نظر شرایط یکسانی دارند (به ترتیب امتیاز، تقابل مستقیم، تفاضل گل، گل های زده شده، آمار انضباطی (کارت های زرد و قرمز دریافتی و در نهایت عملکرد دو تیم در مسابقات) مقدماتی. مرحله) و با توجه به آخرین مورد، عملکرد دانمارک در مرحله مقدماتی بهترین است، این تیم در جایگاه دوم قرار گرفت. جالب اینکه دانمارک و اسلوونی هم در یک گروه بودند و به هر حال پس از صعود انگلیس هر دو تیم در یک گروه قرار گرفتند.

نکته جالب در مورد این گروه قرعه کشی تمامی دیدارها به جز بازی افتتاحیه انگلیس مقابل صربستان است. از این گروه تنها انگلیس پیروز شد و سایر دیدارها با تساوی به پایان رسید.

تاکنون تیم های آلمان، سوئیس، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، انگلیس، دانمارک، اسلوونی، اتریش و فرانسه به دور بعدی راه یافته اند و تیم های کرواسی، لهستان، صربستان، آلبانی و اسکاتلند نیز از دور بعدی انصراف داده اند. فنجان .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *