۱۲ هزار معتاد متجاهر روانه کمپ های ماده ۱۶ شدند / خدمات پلیس مبارزه با مواد مخدر در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است

تبلیغات بنری


قیومی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر تهران ضمن تقدیر از خدمات نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: امروز شاهد انهدام 16 تن مواد مخدر و انتقال مواد مخدر هستیم. 12000 معتاد به کمپ هایی که هدفشان رهایی از بیماری اعتیاد است. .

یورنا- به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، صبح دوشنبه 13 تیرماه در مراسمی با حضور احمد قیومی معاون استاندار، استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و سردار عباسعلی محمدیان پلیس تهران بزرگ. نیرو توانست 16 تن مواد مخدر را در منطقه کهریزک کشف و ضبط کند.

استاندار تهران در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان غدیره و تقدیر از تلاش های مستمر نیروی انتظامی سبز در برخورد با متخلفان امنیت در جامعه گفت: بر اساس ماده 16 ق. قانون مبارزه با تروریسم قانون مبارزه با مواد مخدر، پلیس در راستای حفظ آرامش و امنیت مردم اقدامات خوبی در زمینه مقابله و ضبط مواد مخدر به عنوان یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی در بین جوانان انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر تهران گفت: امروز شاهد این حمایت ها هستیم، کشف و امحای 16 تن مواد مخدر که می تواند آتشی برای آرامش جامعه باشد که ضمن حفظ امنیت مردم، این عزیزان را قادر ساخته اند که پس از گذراندن دوره درمان به سلامت به آغوش خانواده خود بازگردند.

معاون استاندار با اشاره به عملیات مکرر نیروی انتظامی در حفظ و ارتقای امنیت مردم، اذعان داشت: کشف بیش از پنج تن مواد مخدر در هشتاد روز اول سال نشان از تلاش قوی پلیس دارد. در زمینه کنترل مواد مخدر ارتقای امنیت جامعه و در نتیجه مماشات با ذی نفعان صورت نمی گیرد و متخلفان نظم و امنیت مجازات نمی شوند در حالی که چندین هزار نفر در این رابطه دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده اند و مسلم است. که اقدامات قانونی و قاطع با عاملان نقض امنیت در جامعه ادامه خواهد یافت.

استاندار تهران با اشاره به عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در تهران در سال گذشته گفت: سال گذشته شاهد کشف 25 تن مواد مخدر در تهران بودیم و شاهدیم که امروز مردم به ویژه در محله های جنوبی شهر شاهد بوده اند. یک عملیات بزرگ پاکسازی مواد مخدر و حضور معتادان مشخص است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *