۴۸ هزار پرونده حقوقی اختلافی با کمک دستگاه قضا به سرانجام رسید

تبلیغات بنری


گفتگو

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به همکاری این سازمان با قوه قضاییه گفت: در سه سال گذشته 48 هزار مورد اختلاف حقوقی با مردم با کمک قوه قضاییه حل و فصل شد.

ارسلان المالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت و گو با میزان وی در خصوص همکاری شرکت ملی زمین و مسکن با قوه قضائیه گفت: 48 هزار مورد اختلاف حقوقی با ساکنان طی سه سال گذشته با کمک قضات و دستگاه قضایی حل و فصل شد که اقدامی اساسی است.

وی بیان کرد: در بحث پیشنهاد زمین و جلسات رسیدگی، همکاری و مساعدت قوه قضائیه با کمک سازمان ملی زمین و مسکن به نتایج خوبی منجر شد و بدون این مساعدت ها با مشکلات عدیده پیش نمی رفت. .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه اداره کل ثبت اسناد و املاک بیشترین مشارکت کننده در طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: با توجه به اینکه زمین مورد استفاده در این طرح در حال حاضر نیاز به اسناد جداگانه دارد، اگر اگر سازمان ثبت اسناد و مدارک کمک نمی کرد، در اخذ مدارک با مشکلات زیادی مواجه می شدیم.

مالکی گفت: پروژه مهم ثبت اسناد و املاک و اسناد یک برگی نیز با تفاهم و همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به خوبی در حال پیشرفت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بحث اجرای پروژه های ساخت مسکن همواره همراه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *