۱۲ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر در زلزله کاشمر بهره‌مند شدند

تبلیغات بنری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان با اشاره به بهره مندی 12 هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر در زلزله کاشمر، گفت: در این حادثه در مجموع 245 هزار و 379 نفر شامل 54 هزار و 528 خانوار از خدمات هلال احمر بهره مند شدند. جمعیت هلال احمر.

یورنا- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر رضوی در خراسان: سیدعلی منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان با بیان اینکه 361 بسته غذایی اضطراری به مدت 72 ساعت بین 1805 نفر از زلزله زدگان کاشمر توزیع شد، گفت: در این حادثه در مجموع 245 هزار و 379 نفر شامل 54 و 0 نفر. 528 خانواده از کمک های غذایی اضطراری بهره مند شدند. خدمات جمعیت هلال احمر

وی بیان کرد: 748 دستگاه چادر سرپناه اضطراری نوع 2، 113 چادر مسافرتی برای کمپ های مورد انتظار و 950 تخته فرش بین حادثه دیدگان توزیع شد.

منیری با بیان اینکه در این حادثه 150 نفر از محلات ما مجروح شدند، گفت: 116 نفر به بیمارستان و 34 نفر به بیمارستان های سطح شهر کاشمر منتقل شدند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ابتدای حادثه با استعداد 43 تیم امداد و نجات در قالب 173 نفر مستعد وارد عمل شد و عملیات امداد و نجات به موقع و در سریع ترین زمان ممکن آغاز شد.

گسترش تیم های صحار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به استقرار تیم های سحر جمعیت هلال احمر کاشمری در مناطق زلزله زده افزود: در مجموع 18 مرکز خدمات بشردوستانه در قالب 7 تیم سحر به حمایت های روانی پرداختند. خدمات و مشاوره روانشناسی برای 3700 قربانی.

وی به فعالیت 55 تیم عملیاتی شامل 292 امدادگر، امدادگر داوطلب و اعضای هلال احمر در این حادثه اشاره کرد و گفت: این تیم ها از مرکز استان در قالب تیم واکنش سریع، امداد هوایی، اورژانس، و ارسال مواد روابط عمومی و مستند از شهرهای کشمیر، بردسکن، بیجستان، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور. مه ولات و رشتخوار به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

المنیری با اشاره به توانایی ناوگان امدادی به ساکنان استان و حضور به موقع آن در مناطق آسیب دیده افزود: در این عملیات یک فروند بالگرد امداد و نجات هوایی و 39 خودروی عملیاتی از جمله یک دستگاه آمبولانس انجام شد. از خودروی امدادی سبک و سنگین، خودروی نجات، انتقال انرژی و موتورولانس استفاده شد.

این مسئول با قدردانی از حمایت های جمعیت هلال احمر استان های جنوبی و شمالی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده یک هزار و 540 سبد غذایی از این فرمانداری ها برای توزیع بین آسیب دیدگان برنامه ریزی و ارسال شد تا آنها بتوانند در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

لازم به ذکر است ساعت 13 و 24 دقیقه و 46 دقیقه روز سه شنبه 9 خرداد ماه سال جاری زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر و عمق 6 کیلومتری زمین در شهرستان کاشمر واقع در جنوب غربی خراسان رضوی به وقوع پیوست. تحریم کردن. لازم به ذکر است که سه منطقه شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بخش کوهسرخ کاشمر در معرض زلزله کاشمر قرار گرفتند که منجر به خسارت به روستاهای محمدیه، قسرین، زندجان، سرکوزک مغان، رزق آباد شد. ، و هفت. خانا و حاجی آباد. تا امروز دو تیم ارزیاب با دو خودروی امدادی برای ارزیابی روستاهای محمدیه و زندجان عازم شده اند و 7 چادر امدادی به ظرفیت اردوگاه محمدیه اضافه شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *