رادیو هشتم تیر همراه با مردم

تبلیغات بنری


با نزدیک شدن به روز انتخابات برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بحث های انتخاباتی و برنامه های متمرکز بر انتخابات داغ می شود. شبکه‌های رادیویی علاوه بر پخش مناظره‌های نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری، برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده‌اند که به صورت زنده پخش می‌شوند.

یورنا- بر اساس اعلام صدا و سیما، در روز انتخابات 17 تیرماه ویژه برنامه هایی از شبکه های رادیویی برای انعکاس این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز تدارک دیده شد. جزئیات برنامه ها در این گزارش ارائه شده است.

رادیو ایران; راوی حماسه حضور
«روز انتخابات» نام ویژه برنامه انتخاباتی پخش شده از رادیو ایران است که جمعه 17 تیرماه، یکی از اولین لحظات رای گیری است که بازتاب دهنده این رویداد بزرگ است. خبرنگاران نیز با حضور در میان مردم این لحظات را روایت می کنند. از توانایی رادیو ایران (شبکه وسیعی از خبرنگاران معروف رادیو ایران) برای دریافت آخرین اخبار حضور مردم در پای صندوق های رای از سراسر ایران استفاده خواهد شد. تمامی مخاطبان رادیو ایران می توانند عکس های انتخاباتی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. ارتباط با خبرنگاران مراکز مختلف، رصد خبرگزاری های خارجی، ارتباط با خبرنگاران خارجی با همراهی ایرانیان مقیم کشور، میزبانی از تحلیلگران سیاسی و … از بخش های مهم برنامه «روز انتخاب» در حال پخش است.

رادیو جوان. رئیس محبوب من
برنامه زنده رئیس جمهور عزیزم کاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت است که 16 و 18 تیرماه با چند گروه برنامه سازی از ساعت 7 صبح تا پایان انتخابات ریاست جمهوری پخش می شود. مخاطبان این برنامه جوانان، نوجوانان و اولین رای دهندگان هستند و در این برنامه رادیویی بسیاری از کارشناسان سیاسی، نمایندگان شورای اسلامی، پژوهشگران حقوقی شورای نگهبان و صاحب نظران درباره موضوع انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی خواهند کرد. . به آن پرداخته خواهد شد.

رادیو فرهنگ; حماسه حضور و غیاب
ویژه برنامه «حماسه رئیس جمهور» جمعه 17 تیرماه از ساعت 19 از رادیو فرحنک پخش می شود. ارتباط با خبرنگاران مراکز استان ها، نظارت بر خبرگزاری های خارجی و انعکاس انتخابات ریاست جمهوری در مطبوعات خارجی و جاهای دیگر بخش مهمی از برنامه «حماسه رئیس جمهور» است. حمیرا فراتی، سامیه نجفی و محمد مسعود مصدرالعمر از خبرنگاران رادیو فرهنگ در تهران و علی رضا نوری خبرنگار این شبکه در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور دارند.

رادیو تهران; در مسجد لرزاده واقع شده است
شبکه رادیویی تهران با برپایی واحد سیار در مسجد لرزاده با ویژه برنامه شهرآرا هر لحظه؛ منعکس کننده اخبار، رویدادها، رویدادها و حواشی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. حضور خبرنگاران رادیو تهران در شعب اخذ رای، گفتگو با مسئولان در این دوره از انتخابات و مصاحبه با مقامات کشوری و لشکری، رای دهندگان و مردم شهرستان بخشی از این ویژه برنامه است. آماده سازی مدرک لیسانس، نمایش، طنز، پخش موسیقی شاد و انتخابات از دیگر بخش های ویژه برنامه شهراس است.

رادیو ورزشی; در زمینه انتخاب
حوزه انتخاباتی از دقایق ابتدایی انتخابات از رادیو ورزش پخش می شود و تا پایان ساعت رای گیری ادامه دارد. این برنامه در گروه های برنامه سازی، گروه مسابقات و مسابقات ورزشی، تفریحی و ورزشی عمومی، رادیو ورزش بانوان و گروه علم و فرهنگ ورزشی تهیه می شود. گزارش های حوزه های اخذ رای، گفتگو با ورزشکاران رای دهنده، گزارش های استان های کشور، انعکاس حضور زنان و رای اول، مسابقه تلفنی و… بخشی از این ویژه برنامه است. میدان انتخاب نیز در روز هفتم تیرماه از چهار گروه برنامه سازی پخش می شود.

رادیو اقتصاد; سهم من، زمین من
رادیو اقتصاد با ویژه برنامه «سرزمین من» آخرین اخبار و اطلاعات مهم انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می دهد. این برنامه از ساعت 7 صبح تا 12 شب با حضور سه گروه برنامه به صورت زنده پخش می شود.
اطلاع رسانی از روند انتخابات و گفت و گو با مسئولان و خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان تا پایان رای گیری بخشی از این ویژه برنامه است. از جمله موضوعات این برنامه اولویت های اقتصادی دولت آینده و تاثیر مشارکت بالا در انتخابات بر قدرت اقتصادی کشور است که با حضور مسئولان و کارشناسان مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. خبرنگاران این برنامه با حضور در شهر و ستاد انتخابات با مسئولان و مردم گفتگو خواهند کرد. بخش‌های دیگر این برنامه ارتباط با مراکز استان‌ها، گفتگو با فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و صداهای گذشته خواهد بود. در کمپینی به نام «ایران من» از مردم خواسته می‌شود انتظارات خود از رئیس‌جمهور آینده در حوزه تولید و اقتصاد را در قالب یک جمله به این برنامه بفرستند.

رادیو قرآن کریم; در مسجد بزرگ لوئیزان
در روز انتخابات رادیو قرآن کریم برنامه «خدمت رئیس جمهور» را از مسجد جامع لوئیزان پخش می کند. این برنامه به تهیه کنندگی علی رضا صفرزاده با اجرای حمید عبیری و غلامرضا احمدی و پخش نیما غفارزاده و طاهر شاهشرق از ساعت 8 تا 22 در ارتباط مستقیم با خبرنگاران سایر استان ها تقدیم مخاطبان رادیو قرآن کریم می شود. ، شهرها و روستاها.

رادیو صبا. همراه با اثر انگشت
شبکه رادیویی شبا در روز انتخابات با برنامه های زنده متمایز «صبح شوت، بسما و شلیک پوزیت» در کنار مردم خواهد بود. رادیو صبا در این روز با اجرای مشترک با رای مراکز 31 استان از شور و نشاط انتخاباتی سراسر کشور گزارش می دهد. پخش آیتم های انتخاباتی، گفت و گوی مردمی، دعوت از هنرمندان و ورزشکاران و هنر در آیینه انتخابات از مهم ترین بخش های این ویژه برنامه هاست.

به ویژه برنامه انتخاباتی «صبح انتخاب» با نزدیک شدن به فراخوان شهروندان برای شرکت در رای گیری، در ساعات اولیه روز از ساعت 7 تا 11:30 با شنوندگان همراه است. برنامه متمایز اثر انگشت با توجه ویژه به حضور اولین رای دهندگان به همراه خانواده در انتخابات ریاست جمهوری که از ساعت 12:30 تا 18:00 پخش می شود. برنامه «انتخاب مثبت» از ساعت 18 تا 24 از رادیو شبا پخش می شود.

رادیو دانش؛ حماسه حضور و غیاب
رادیو معاریو ویژه برنامه «اودیسه رئیس جمهور» را جمعه 17 تیرماه از روی آنتن شبکه فضیلت و فطرت پخش می کند. این برنامه توسط سه تیم برنامه نویسی از ساعت 7:00 الی 23:00 به عموم مردم ارائه می شود.
– تشویق مردم به حضور گسترده و گسترده در پای صندوق های رای، ارتباط مستقیم با ستادهای انتخاباتی وزارت کشور، خواندن داده های ستاد و ارتباط تلفنی با کارشناسان سیاسی، مقامات کشوری و لشکری ​​و گزارش های مردمی از تمام نقاط کشور. کشور. کشور و… از قسمت های مختلف و متنوع این برنامه

رادیو پیام؛ پیام رئیس جمهور
ویژه برنامه روز انتخابات رادیو پیام با عنوان «پیام رئیس جمهور» به تهیه کنندگی عباس پری و احمدرضا طاهری در دو برنامه هشت ساعته (صبح تا عصر) پخش می شود.

برنامه رادیویی; هم ری، کشیش سنت
برنامه هم ری، خیابان پاستور به تهیه کنندگی محسن جواهری و نویسندگی سهیلا خدادادی قرار است در روز انتخابات از رادیو پخش شود. علی رضا تابان و نرگس فروغی در قسمت اول، فاجه حسینیان و محمد شریفی مقدم در قسمت دوم و مهناز شعبانی و هادی خادم حسینی در قسمت سوم سخنرانی کردند.

رادیو سلامت; ایران
برنامه «ایران جان» 16 و 20 تیرماه از ساعت 7:30 صبح تا پاسی از شب از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.
این برنامه حاصل مشارکت چهار گروه برنامه نویسی سلامت روان، خانواده، سلامت اجتماعی، سلامت جسمی و بهزیستی است و با بخش های مختلف به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری می پردازد. مشارکت حداکثری مردم را نشان خواهد داد. رادیو سلامت صدای دانش، نشاط و آرامش را در موج اف پخش می کند. به باند 102 مگاهرتز گوش دهید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *