فضای ارکستر ملی سرشار از صمیمیت است

تبلیغات بنری


حسام الدین سراج خواننده موسیقی سنتی ایران که در روزهای 21 و 22 تیرماه با ارکستر ملی ایران روی صحنه می رود توضیحاتی درباره این اجرا ارائه کرد.

یورنا-به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، حسام الدین سراج که سال گذشته شعر سمفونی خداحافظی را با ارکستر ملی ایران در تالار وحدت اجرا کرد، پس از حضور در تمرینات اجرای «شهری» که در سال 1396 برگزار می شود. وی در روزهای آتی در تالار وحدت و با اشاره به سابقه طولانی همکاری 40 ساله خود با همایون رحیمیان گفت: فضای حاکم بر ارکستر ملی ایران سرشار از صمیمیت است و قطعا بخشی از آن است. به دلیل وجود … همایون رحیمیان.

سراج ادامه داد: آقای رحیمیان بسیار حرفه ای است و ارتباط دوستانه و صمیمی خوبی با نوازندگان دارد که باعث می شود آنها به کار او علاقه داشته باشند و همکاری خوبی با او داشته باشند و در نتیجه کار ارکستر به خوبی پیش برود.

این خواننده درباره همکاری در یک پروژه ماهانه نیز گفت: سازمان در این اجرا به من پیشنهاد همکاری داد و من پذیرفتم. طی صحبت هایی که داشتیم قطعات مورد نیاز اجرا را انتخاب کردیم.

سراج با تاکید بر حال و هوای نوستالژیک قطعات منتخب، افزود: قطعاتی چون شب عاشقان بیدل، نیشان به نشان و آثاری از آهنگسازی آقای رحیمیان را برای ارکستر ارائه خواهیم کرد. اکثر این قطعات از آلبوم نگا آسمانی به آهنگسازی آقای رحیمیان انتخاب شده اند و بقیه قطعات مانند ماه من، خاتم جیسو و سیمین بری از جدیدترین و پر شنیده ترین قطعات هستند. در واقع فضای کلی آثار پر از نوستالژی است و امیدوارم در شب های اجرا کارگردانی خوبی داشته باشد.

حسام الدین سراج در پایان به مدیریت ارکستر توسط بنیاد رودکی اشاره کرد و گفت: می بینم که مدیریت ارکستر بسیار خوب انجام می شود و همکاران در سازمان با حرفه ای و اخلاق بالا کار می کنند. در همین روند امیدوارم شاهد اجراهای بسیار خوبی از ارکسترها باشیم.

ارکستر ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی حسام الدین سراج در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این مراسم به سایت هنرتیکت به نشانی www.honarticket.com مراجعه کنند. کارایی.
انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *