تصمیم و اراده امروز رأی اولی‌ها در برنامه‌های آینده تأثیرگذار است

تبلیغات بنری


استاندار تهران حضور در رای اولیه برای اولین بار در انتخابات را تجربه بزرگی دانست و گفت: تصمیم امروز و اراده رای اولیه در برنامه های آینده تاثیرگذار است.

یورنا- به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علی رضا فخری شامگاه دوشنبه در همایش دختران رای اول که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: نقش شما در این مرحله از زندگی بسیار مهم است و انتظار می رود شما باشید. ارائه حقایق در صفحه حقایق مفید است که بتوان در محیطی حضور داشت که در آن آموزش و یادگیری در موقعیتی است که در بحث های توضیحی پویاتر، واضح تر و سریعتر وارد شود.

استاندار تهران با بیان اینکه دیگران بر اساس نتایج به شما توجه می کنند، می گویند که دختران ما در جامعه اسلامی نگاه سیاسی، دینی و ارزشی دارند و به آینده نگاه می کنند، شما خود را در صحنه سیاسی پیدا کرده اید و باید دعوت کنید دیگران علاوه بر انجام وظایف سیاسی خود به میدان بیایند، زیرا این موضوع یکی از وظایف مهم اجتماعی محسوب می شود و شما یک سرمایه اجتماعی هستید.

الفخاری خطاب به دختران رای اول گفت: شما از حد تردید فراتر رفته اید و این تصمیم شماست و این اراده است که آینده را برنامه ریزی می کند و اگر بخواهید نقش زنان را روشن کنید تاثیرگذار است و مادران برای آینده جمهوری اسلامی، از امروز شروع می کنید و این حرکت را نمی توان متوقف کرد و آیندگان از شما خواهند پرسید که در فرصتی که داشتید چه کردید؟

استاندار تهران گفت: به عنوان یک پدر از شما می خواهم که با بصیرت، دانش، تلاش و ذهنی پویا حرکت درست را تقویت کنید و به دیگران بیاموزید که چه کار کنند و سیاسی بایستید و در این مرحله برای بلوغ تشخیص باید مدرک داشته باشید. در عمل و این ثبات را در صحنه انتخابات نشان دهد.

فخاری با اشاره به اینکه با تبدیل باورهای جوانان به اکتشافات جدید، جامعه در آینده موفق خواهد بود، افزود: شما جوانان هستید که فعال هستید و از طریق شما پایه های معنوی تقویت می شود.

استاندار تهران رشد و تمایز جامعه را در گرو ایفای نقش صحیح دختران عزیز دانست و گفت: شما می توانید به جایگاه اجتماعی برتر دست یافته و جامعه را برای نسل آینده زنان توسعه دهید. الگویی و مهمترین عنصر تأثیرگذار در جامعه امروز و فردا

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *