حمایت دستگاه قضا در مسیر مبارزه با مواد مخدر بسیار موثر و مفید بوده است

تبلیغات بنری

گفتگو

دو تن از مسئولین مبارزه با مواد مخدر ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه در امر مبارزه با مواد مخدر به اهمیت نقش دستگاه قضایی در این امر اشاره کردند.

سردار محمد زارع معاون مبارزه با تدارکات و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر در گفتگو با مرحله وی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه درباره نقش قوه قضائیه در مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از نهادهای موثر در مبارزه با مواد مخدر قوه قضائیه است و در این زمینه کاری جز با همکاری نمی توانیم انجام دهیم. ” دادستان ها و قضات سخت کوش کشور که در رسیدگی به پرونده ها و صدور دستورات قضایی با ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری بسیار نزدیک دارند، حمایت دستگاه قضایی را در امر مبارزه با مواد مخدر بسیار موثر و کمک کننده دانستند. مواد مخدر.

وی ضمن اشاره به اینکه مبنای مبارزه با مواد مخدر قانون است و مجری و مجری این قانون دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان است، ادامه داد: چه همکاری موثرتر از شروع کار با مجوز قوه قضائیه و برخورد است. با جرایم با قضات و آیا اجرای مجازات نیز با مرجع زندان است؟ قوه قضائیه مؤثرترین همکاری و برجسته ترین نقش را در این پرونده دارد.

قوه قضائیه نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارد

شهرام دسترنج مدیرکل مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با مرحله وی در این مورد گفت: دستگاه قضایی یکی از ارکان مبارزه با مواد مخدر است و حمایت قوه قضاییه از نیروهای فعال در امر مبارزه با مواد مخدر مانند پلیس مبارزه با مواد مخدر، ارتش، سپاه پاسداران و … وزارت اطلاعات علاوه بر تشویق این نیروها، برای تقویت روند مبارزه تلاش می کند.

وی با بیان اینکه در دهه های بعد از انقلاب همواره از حمایت دستگاه قضایی برخوردار بوده ایم، تصریح کرد: قانون با همکاری و همکاری قوه قضائیه اجرا می شود و این دستگاه نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارد. جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و هماهنگی همه نهادهای عضو مبارزه با مواد مخدر در جهان پیشتاز مبارزه با مواد مخدر است.

مدیرکل مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه قدردان قوه قضائیه و همه عوامل مبارزه با مواد مخدر هستیم، تصریح کرد: قانون مبارزه با مواد مخدر در حال بروزرسانی است که بازدارندگی را افزایش می دهد و اکنون پیش نویس قانون اصلاح بخشی از مبارزه با مواد مخدر است. قانون به مجلس نمایندگان و بخشی از دولت ارائه شده است و امیدواریم در جلسه جدید تصویب شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *