رژیم صهیونیستی؛ بازنده هرگونه ماجراجویی در لبنان

تبلیغات بنری


رژیم صهیونیستی در صورت جنگ با حزب الله لبنان بازنده خواهد بود و مراکز موشکی و پهپادی حزب الله تهدیدی جدی برای شهرک سازی در سرزمین های اشغالی است.

یورنا اگرچه جنگ مرگبار غزه برای رژیم صهیونیستی کافی نبود، اما احتمال رویارویی بسیار گسترده تری بین این رژیم و حزب الله لبنان آنجا.

تایم در گزارشی با عنوان «جنگ آینده بین حزب‌الله و اسرائیل» به جنبه‌هایی از درگیری احتمالی بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان پرداخت و نوشت: اخیراً پس از انتشار یک کلیپ ویدیویی 9 دقیقه‌ای از سوی حزب‌الله، پهپادهای شناسایی در حال پرسه زدن در شمال این کشور بودند. اسرائیل آمادگی خود را برای جنگ همه جانبه اعلام کرد.

اسرائیل؛  بازنده جنگ احتمالی با حزب الله لبنان

هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

پس از انتشار جدیدترین ویدئوی تجسسی پهپاد، حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی دامنه درگیری‌های کنونی را گسترش دهد، حزب‌الله «بدون مرز، بدون قانون و بدون سقف» خواهد جنگید.

رژیم صهیونیستی در حین نهایی کردن طرح های خود برای یک جنگ همه جانبه، عزم ادعایی خود را برای «تغییر توازن قوای فعلی در شمال، توقف شلیک راکت از سوی حزب الله، و شاید ایجاد یک منطقه حائل در عمق چند مایلی» نشان داد. .

تهدیدهای مقامات ارشد رژیم صهیونیستی که هشدار می دهند “بیروت از نابودی در امان نخواهد ماند” مفید نیست. حزب الله اکنون بسیار توانمندتر است و شروع جنگ این گروه را مجبور به شلیک موشک های بالستیک به سمت شهرهای سرزمین های اشغالی از جمله تل آویو کرده است.

اسرائیل؛  بازنده جنگ احتمالی با حزب الله لبنان

ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در مقابله با حزب الله لبنان

مقامات آمریکایی از تحت تاثیر قرار گرفتن سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از قدرت آتش حزب‌الله که شامل بیش از 100 هزار موشک و تعداد زیادی پهپاد انتحاری است، ابراز نگرانی می‌کنند.

هنگامی که مقامات نظامی اسرائیل و آمریکا هفته آینده در واشنگتن ملاقات می کنند، آنها باید خطوط رویارویی جاری را به وضوح مشخص کنند.

سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که واشنگتن نگرانی جدی دارد که در صورت وقوع جنگی گسترده با رژیم صهیونیستی، حزب الله بتواند بر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شمال از جمله سامانه گنبد آهنین غلبه کند.

اسرائیل؛  بازنده جنگ احتمالی با حزب الله لبنان

نگرانی هایی که به گفته مقامات آمریکایی از سوی رژیم صهیونیستی به آنها از آسیب پذیری گنبد آهنین در برابر مراکز موشکی و پهپادهای حزب الله می رسد، در شرایطی افزایش می یابد که این رژیم بیش از پیش به مقامات آمریکایی نشان داده است که آماده حمله به لبنان است.

اگر حزب الله لبنان بتواند بر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی غلبه کند، جان نظامیان صهیونیست در خطر خواهد بود.

حزب الله؛ قوی تر از حماس در برابر رژیم صهیونیستی

سی ان ان به نقل از یک گزارش سرویس تحقیقاتی کنگره نوشت: نیروی زمینی حزب الله گسترده تر از حماس است و حدود 40 تا 50 هزار سرباز دارد و دبیرکل حزب الله گفت که تعداد جنگجویان این گروه در واقع بسیار بیشتر از این است. 100000.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *