تولید پانسمان سریع زخم های باز دانش‌بنیانی در اتاق عمل

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا؛ مهندسی تجهیزات پزشکی پایا در سال 1386 به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی پیشرفته در ترمیم و ترمیم زخم با تولید نسل اول دستگاه های وکیوم زخم درمانی به نظام پزشکی کشور معرفی شد.

اکنون پس از بیش از یک دهه تلاش، این شرکت موفق به تولید بهترین و همه کاره ترین دستگاه های NPWT مطابق با تکنولوژی روز دنیا در مدل ها و کاربردهای مختلف به همراه تجهیزات جانبی مرتبط شده و انحصار شرکت های آمریکایی و اروپایی را از بین برده است. . .

مینا لکیان مارنانیمدیرعامل این شرکت دانش، وجود ترشحات، ترشحات و تورم بیش از حد در ناحیه شکم را یکی از مشکلات جراحان در زخم های باز شکم در اتاق عمل عنوان کرد و گفت: این زخم ها هنگام بخیه زدن زخم ها باعث ایجاد مشکل می شوند. . فاسیا و پوست شکم.

وی کیت ابداک را یکی از دستاوردهای دانشی این شرکت برشمرد و گفت: راه حل ما استفاده از این بانداژ برای تسهیل بسته شدن شکم و کاهش مدت زمان درمان به یک سوم زمان معمول است. این کیت فقط توسط شرکت KCI آمریکا و مهندسی طب تهیز پایا تولید و عرضه می شود.

مدیرعامل این شرکت آگاه ادامه داد: این کیت شامل یک تکه فوم بیضی شکل نازک در داخل یک تکه فوم بزرگ بیضی شکل است که اندازه آن با توجه به اندازه شکم بیمار انتخاب می شود، یک توری پرولن بزرگ و یک سطح کننده فشار. پد با یک لوله وجود دارد سه چوب چسب به اندازه 30 در 40 سانتی متر و یک خط کش.

لیکیان همچنین در ادامه به طیف «ایزی جاب» دیگر محصولات این شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: کنترل حجم ترشحات خارج شده از شکم به داخل محفظه و توجه به رنگ آنها برای بیمارانی که احتمال خونریزی داخل شکمی دارند یا بیمارانی مصرف داروهای ضد انعقاد برای آنها اجباری است.

وی افزود: برخی از زخم ها مانند زخم های انگشتان پای بیماران دیابتی در وضعیتی قرار دارند که با ساکشن بانداژ درمانی روی زخم ها را برای پزشکیان و امدادگران مشکل می کنند، بنابراین گروه ایزی جاب برای این بیماران توصیه می شود.

به گفته مدیر عامل مهندسی تجهیزات پزشکی بایا، در این مجموعه به منظور جلوگیری از نشتی و تسریع در درمان وکیوم زخم، یک جوراب پلاستیکی طبی وجود دارد که اندام تحت درمان در آن قرار می گیرد.

وی در پایان به سایر اجزای این کیت که شامل یک تکه فوم سیاه رنگ، یک پد فشار یک لوله (SPP)، دو تکه چسب استریل، سه عدد پد پنبه ای و یک خط کش می باشد اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *