سکوت علیرضا بیرانوند شکست: قصد اهانت نداشتم – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از فرارو، علی رضا بیرانوند در خصوص وضعیت تراکتورسازی در آستانه بازی با روشن تاجیکستان گفت: من به همراه سایر بازیکنان تیم ملی از روز جمعه به تمرینات تیم اضافه شدیم. این چند روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آمادگی کامل برای بازی مقابل نماینده تاجیکستان را داریم.

وی در خصوص ارزیابی خود از کیفیت تیم روشن گفت: معتقدم تیمی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند؛ تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند. قطعا کیفیت خوبی داره ما به نام تیم اهمیتی نمی دهیم و هر بار فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشم.

برانوند درباره تصمیم کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه بعد از بازی خود با فولاد گفت: قبل از هر گونه بحثی در این زمینه باید تایید کنم که برای اعضای فدراسیون فوتبال و کمیته های مربوطه احترام ویژه ای قائل هستم اما باید بگویم. که بعضی ها ماه هاست مخالف آنها هستند و سعی می کنند تمرکز من را به هم بزنند. ما با وجود شایستگی بازی را به فولاد باختیم و من آن مصاحبه را تحت فشار روحی و ناراحتی فراوان از شکست انجام دادم.

سنگربان تراکتور خاطرنشان کرد: حقیقت این است که من قصد توهین یا متهم کردن کسی را نداشتم و امیدوارم دوستانم چنین فکری نکرده باشند و هرگز نخواستم مزاحمتی ایجاد کنم یا به کسی صدمه بزنم و اگر این سوء تفاهم و ناراحتی ناخواسته رخ داده عذرخواهی می کنم. . تلاش های شبانه برخی افراد برای ایجاد جو و فشار علیه من باعث ناراحتی من شده است و همین فشار روانی است که منجر به این اظهارات شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *