نخستین فرماندار زن در این استان منصوب شد+ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصاد الکترونیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، آرش زیری تن لیحونی فرماندار از انتصاب سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان خبر داد.

امام جمعه دهگلان در این آیین ها گفت: انتخاب فرماندار زن برای این شهرستان بیانگر این است که رویکرد دولت چهاردهم بهره برداری از توانمندی ها و توانمندی های بانوان و همچنین نیروهای بومی در عرصه های مختلف اداری است.

معلم عبدالسلام آل محمدی افزود: بانوان ما در عرصه های مختلف توانمندی های زیادی دارند و در مسئولیتی که بر عهده آنها گذاشته شده کوتاهی نخواهند کرد و می توانند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشند.

وی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق دهگلان، از فرماندار جدید خواست تا ارتباط خوبی با فرمانداری و مدیران شهرستان داشته باشد و با همکاری مسئولان به رفع موانع و مشکلاتی که این شهرستان از آن رنج می برد کمک کند.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: دهگلان شهری مظلوم است و در حال حاضر شهردار ندارد و در مدیریت شهری با مشکل مواجه است.

فرماندار جدید شهرستان دهگلان در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد به استاندار کردستان گفت: بدون کوچکترین تردیدی انتصاب یک زن در سمت فرمانداری زمینه ساز همه گیر شدن این امر خواهد بود. حضور زنان در مناصب مختلف اداری حوزه هاست و امیدوارم خداوند به او توفیق دهد که به این امانت خدشه وارد نشود

سودابه زرگام نژاد افزود: مردان و زنان احساس مسئولیت نمی دانند و تمام تلاشم را برای رفع مشکلات شهرستان دهگلان انجام می دهم البته به حمایت و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان نیاز دارم.

فرماندار سابق شهرستان دهگلان نیز گزارشی از عملکرد 31 ماهه خدمت خود در فرمانداری این شهرستان ارائه کرد.

در ادامه این آیین ها از سودابه ضرگام نژاد معاون سابق فرمانداری سنندج به عنوان فرماندار دهگلان معرفی و از خدمات حمید معتصمی فرماندار سابق تجلیل شد.

ضرگام نژاد پیش از این در اداره کل امور بانوان استانداری کردستان فعالیت می کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *