فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد

تبلیغات بنری


رئیس کمیته تخصصی اتاق اصناف ایران از حذف نماد ISIC برای فروش طلای فرسوده از سامانه جدید اصناف و ممنوعیت فروش آن در طلافروشی ها خبر داد اقدامات قانونی با واحدهای متخلف پس از اطلاع و ارسال اخطارهای لازم.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، کیومرث امیریان، رئیس کمیته تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در پیامی تبریک روز ملی اصناف گفت: پس موضوع فروش طلای مستعمل و مصرف شده در این کمیته تخصصی مطرح و پیگیری شد و با مکاتبات و جلسات مستمر با وزارت ایمنی، اداره استاندارد و اتاق بازرگانی طلا و طلا، مشکل حل شد. کمیته جواهرات کد ISIC برای فروش طلای مستعمل را از سیستم جدید اتحادیه حذف می کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و همچنین حمایت از مردم و خریداران برای جلوگیری از خرید طلای غیراستاندارد، خوشبختانه این موضوع به نتیجه رسیده و بنابراین هیچ اتحادیه اجازه فروش طلای فرسوده را ندارد.

امیریان تصریح کرد: اتحادیه های صنفی در سطح کشور می توانند با اطلاع رسانی به اتحادیه های صنفی تحت نظر خود و ارسال اخطار لازم و تعیین مهلت یک ماهه نسبت به پلمب یا ابطال واحدهای صنفی نسبت به اعمال مواد 27 و 28 قانون نظام صنفی اقدام کنند. مجوز جذب اتحادیه های کارگری تخلف از اتحادیه های کارگری که طلای مستعمل را بدون استاندارد می فروشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *