هشدار مدیریت بحران؛ به رودخانه‌ها نزدیک نشوید – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از خبرگزاری فارس: حسین ظفاری سخنگوی رسمی سازمان مدیریت بحران کشور به احتمال وقوع سیل در شهرهای شمال کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و صدور درجه هشدار نارنجی، دو خطر را شاهد خواهیم بود. در مناطق مختلف.” مناطقی از کشور طی امروز و فردا اولین خطر و رژیم بارندگی در منطقه شمال غرب کشور در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است که در آن مناطق شاهد بارش باران و طغیان رودخانه ها و بالا آمدن آب رودخانه ها خواهیم بود. در این مناطق انتظار می رود.

وی افزود: در همین راستا جلسه ای در ستاد مدیریت بحران این مناطق به ویژه در مناطق شمالی این دو استانداری تشکیل شد و به همه اعضای ستاد مدیریت بحران هشدار داده شد و این مناطق از آمادگی خوبی برخوردار هستند. برای مقابله با حوادث احتمالی

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور تایید کرد: از مردم می خواهیم از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند زیرا احتمال طغیان آب و ریزش کوه وجود دارد.

ظفاری با اشاره به احتمال خطر در مناطق غربی کشور گفت: احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک در استان های غربی مانند کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و مرکز و غرب خوزستان وجود دارد. استان. آسیب به سازه های ناپایدار و سقوط بیلبوردهای ناپایدار.

وی افزود: ستادهای مدیریت بحران استانداری های غرب کشور در حالت آماده باش هستند و از مردم، بیماران و سالمندان تقاضا داریم از ازدحام بی مورد در این مناطق خودداری کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *