آمریکا: به همکاری با اوکراین ادامه می‌دهیم – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا خبرگزاری دانشجویان ایران، میلر در این باره به خبرنگاران گفت: ما به تعامل با دولت اوکراین در خصوص این طرح ادامه می دهیم.

عصر امروز شبکه سی ان ان آمریکا از رونمایی از «طرح پیروزی بحث برانگیز» پیشنهادی زلنسکی خبر داد و نوشت: این طرح که از پنج مورد مشخص و سه مورد محرمانه تشکیل شده است، با هدف ایجاد پلی بین مسکو و کیف و صلح آینده است. مذاکرات.»

طبق گزارش این شبکه آمریکایی، این سه مورد محرمانه فقط “با متحدان خاص کی یف” به اشتراک گذاشته خواهد شد.

خواسته اصلی زلنسکی در طرح برنده خود، که مدعی است “به جنگ اوکراین در اسرع وقت پایان می دهد”، “پیوستن به ناتو” است. اما همانطور که CNN گزارش داد، حتی نزدیکترین متحدان اوکراین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی، تا زمانی که اوکراین در حال جنگ با روسیه است، با ایده پیوستن اوکراین به ناتو مخالف هستند، زیرا اگر اوکراین به ناتو بپیوندد «کشورهای عضو مجبور خواهند شد. برای پیوستن به ناتو.» برای مداخله مستقیم در جنگ علیه روسیه.

در بخش‌های دیگر نیز به طرح پیروزی زلنسکی برای افزایش توان دفاعی اوکراین و کمک به اقتصاد این کشور اشاره شد. وی به متحدان خود گفت: اگر اکنون طرح پیروزی را اجرا کنیم، جنگ تا سال آینده به پایان می رسد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پیش از این گفته بود که «طرح صلح» مورد نظر زلنسکی ممکن است در واقع طرح آمریکایی ها باشد، زیرا اوکراینی ها تا آخرین نفر به مبارزه علیه روسیه ادامه می دهند و برای دستیابی به صلح، کی یف باید بیدار شود. بالا دلایلی برای درک اینکه چه چیزی منجر به درگیری شد وجود دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *