دستگیری عامل ضرب و شتم دندانپزشک خندابی – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا، به نقل از: تسنیم شنبه شب با انتشار خبری عجیب جامعه استانداری مرکزی را شوکه کرد فیلمی از یکی از مراکز درمانی شهرستان جعفرسیان و خنداب در استانداری مرکزی منتشر شد که نشان می دهد بیمار پس از مشاجره با چاقو به دندانپزشک حمله می کند. با وی که منجر به مجروح شدن پزشک شد و پس از پیگیری از مراجع قضایی علل و عوامل قانونی حادثه بررسی شد.

سرهنگ سلوکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این خصوص گفت: پس از انتشار کلیپی از نزاع داخل کلینیک دندانپزشکی در قسمت جفرسون شهر خنداب در شبکه های اجتماعی و در معرض آسیب افکار عمومی، موضوع علنی شد. دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان تعیین شده است

وی افزود: متهم کمتر از 24 ساعت پس از پایان نزاع دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی با افرادی که به دستور مقام قضایی با انتشار کلیپ مذکور اقدام به ترویج خشونت کردند، به زندان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب به دلیل این درگیری اشاره کرد و گفت: درگیری بیمار و دندانپزشک به دلیل قیمت اعلام شده از سوی دندانپزشک بوده است که پزشک برای کار بیشتر و طولانی شدن مدت درمان بیمار تقاضای پول بیشتری کرده است که منجر به خشونت شد و دندانپزشک مورد تعرض و ضرب و شتم قرار گرفت.
سلوکی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم فقط در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق قانونی موضوع را پیگیری و از انتشار فیلم صحنه خشونت و درگیری در فضای مجازی خودداری کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *