علی دایی: عبور مسی از رکودم اتفاق عجیبی نبود/ باعث افتخار است کنار او و رونالدو هستم – یورنا

تبلیغات بنری


علی دایی سال ها برترین گلزن جهان در رده ملی است ابتدا کریستیانو رونالدو از پرتغال رکورد خود را شکست و پیامی احساسی نیز بین آنها رد و بدل شد و حالا لیونل مسی از رکورد اسطوره فوتبال ایران عبور کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی یورنا، لیونل مسی در پیروزی 6 بر صفر آرژانتین مقابل بولیوی موفق شد هت تریک کند و در حالی که پیش از این دیدار با 109 گل در رده دوم جهان قرار گرفته بود، در کنار علی دی، اکنون یک بهترین گلزن در جهان با 112 گل، Solitude بعد از رونالدو در رتبه دوم قرار دارد.

علی دایی: گذراندن دوران رکود برای من و رونالدو یک افتخار برای من است

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی یورنا گفت: رکوردش در گل های ملی باز هم شکسته شد و لیونل مسی ستاره آرژانتینی در فهرست برترین گلزنان جهان در رده ملی از او پیشی گرفت. رونالدو و مسی بازیکنان معمولی نبودند و در 20 سال گذشته 13 توپ طلا را با هم به دست آوردند و در مقطعی هر دو با هم ستاره های فوتبال جهانی بودند.

اسطوره فوتبال کشورمان که اکنون پس از رونالدو با 133 گل و مسی با 112 گل در رتبه سوم برترین گلزنان سطح ملی قرار دارد، گفت: این برای من افتخار است و خوشحالم که در کنار بازیکنان بزرگ کشورمان هستم. تیم ملی جهان

دی که در زمان حضور لیونل مسی در بارسلونا و رونالدو در رئال مادرید به شدت از مسی و بارسلونا حمایت می کرد، گفت: من هنوز هم مسی را بیشتر دوست دارم و حالا که این دو بازیکن از فوتبال اروپا دور شده اند، کدام یک را ترجیح می دهد.

خبرنگار: صالح محمد رحیمی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *