خمیردندان پروبیوتیک نانویی برای دندان‌های حساس تولید شد

تبلیغات بنری


دانشمندان استاری دنت واحدهای پارک علم و فناوری دانشگاه مازندران با استفاده از نانوذرات هیدروکسی آپاتیت و ترکیبات طبیعی موفق به تولید خمیر دندان برای دندان های حساس شدند.

به گزارش یورنا؛ اگر مینای دندان آسیب ببیند، دندان ها حساس می شوند. اغلب، این حساسیت در ناحیه ای که تاج دندان به لثه متصل می شود، رخ می دهد. افرادی که دندان های حساس دارند باید از خمیردندان مخصوص برای کاهش حساسیت استفاده کنند.

شرکت نوپای استاری دنت با حمایت از پروژه های تحقیقاتی مختلف در زمینه مواد دهان و دندان در مراکز تحقیقاتی مواد و بهداشت دهان و دندان با هدف فرمولاسیون تخصصی محصولات دهان و دندان از جمله خمیر دندان، دهان شویه فعالیت خود را آغاز کرد. و تولید گلاس آینومر (مواد پرکننده دندان).

یکی از محصولات تخصصی فرموله شده در مجموعه StariDent خمیر دندان تخصصی با فرمول جدید بر پایه مشتقات طبیعی مانند عصاره های گیاهی است که فاقد ترکیبات شیمیایی بوده و از پروبیوتیک های خوراکی ارزشمند و نانوساختار هیدروکسی آپاتیت استفاده می کند. ترکیبات به کار رفته در این خمیردندان به کنترل بار میکروبی، سلامت دهان، استحکام مینای دندان، جلوگیری از تشکیل پلاک روی دندان و کاهش حساسیت دندان کمک زیادی می کند.

پیشگیری از سرطان دهان، کمک به درمان کاندیدیازیس، جلوگیری از تشکیل پلاک روی دندان، کمک به رفع بوی بد دهان، کاهش حساسیت و پیشگیری و از بین بردن پوسیدگی دندان از جمله ویژگی های این محصول است.

این خمیر دندان برای مصرف کنندگان عمومی و کودکان بالای هفت سال مناسب بوده و حاوی مواد طبیعی می باشد. این محصول طرح منتخب شهید احمدی روشن در سال 1402 بوده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *