مذاکرات برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده ایران در بحرین آغاز شد

تبلیغات بنری


مذاکرات بین معاونت امور بین الملل بانک مرکزی و معاون بانک مرکزی بحرین به منظور آزادسازی منابع مسدود شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک های ایرانی در بحرین آغاز شده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت. .

یورنا – در ادامه مذاکراتی که در حاشیه پنجاهمین نشست سالانه بانک توسعه اسلامی در ریاض با مقامات بانک مرکزی بحرین به منظور آزادسازی منابع بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک های ایرانی در بحرین خوشبختانه روز گذشته پیش از سفر وزیر امور خارجه بحرین به تهران، مذاکرات موثر معاونت امور بین الملل بانک مرکزی و معاون بانک مرکزی بحرین انجام شد.

در این مذاکرات دو طرف بر آزادسازی منابع ارزی ایران در بحرین تاکید و درک کردند که باید بر مبنای فنی و بر اساس احترام متقابل انجام شود.

در این دیدار معاون بانک مرکزی در امور بین الملل و معاون بانک مرکزی بحرین ضمن بررسی علل و عوامل بروز مشکل، موانع موجود را شناسایی و راهکارهایی را برای رفع موانع موجود ارائه کردند که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. به زودی به نتیجه خواهد رسید و خبرهای خوبی منتشر خواهد شد.

معاون امور بین الملل بانک مرکزی و معاون بانک مرکزی بحرین توافق کردند که پس از مذاکرات سیاسی وزیر امور خارجه بحرین در تهران، مذاکرات تخصصی بین بانک های مرکزی دو کشور ادامه یابد.

شایان ذکر است که راه پیگرد قانونی بانک مرکزی ایران در محاکم بین‌المللی بر اساس مصوبه چند ماه گذشته مجلس همچنان مهیاست، اما طرفین امیدوارند با مذاکره و مساعدت، سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسند. راه حل های فنی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *