بهره‌برداری ۴ مجموعه ورزشی در پایتخت

تبلیغات بنری


مجموعه ورزشی التوحید، سردران شهید، پردیس و بدر روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

یورنا – به گزارش شهری، مراسم بهره برداری از مجتمع های توحید، سردران شهید، پردیس و بدر صبح امروز (دوشنبه 13 تیر 1403) در صد و بیست و نهمین کمپین امید و افتخار با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل تهران برگزار شد. . سازمان ورزش شهرداری با شهردار منطقه مهدی صالحی 2، خانواده شهید علی بیجی و جمعی از مدیران سازمان ورزش برگزار شد.

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در ابتدای این مراسم گفت: شهرداری تهران از طریق مجموعه های ورزشی خود خدمات ورزشی ممتازی را ارائه می کند. سرانه ورزش در تهران پایین است و شهروندان ما به دلیل سبک زندگی از فعالیت بدنی ضعیف رنج می برند، بنابراین ترویج ورزش برای همه در این مسیر و رفع این مشکل بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سازمان ورزش با برگزاری رویدادها و حدود 1000 مکان ورزشی خدمات خود را به شهروندان ارائه می کند، افزود: سازمان ورزش وظیفه سیاست گذاری و نظارت بر این 1000 مکان ورزشی در شهرستان را بر عهده دارد و خدمات ارزان قیمت به مردم شهرستان ارائه می شود. . از اینجا.

اوجاقی ادامه داد: در سال 1400 با شروع دوره ششم مدیریت شهری 69 مجموعه ورزشی تعطیل و از مدار خارج شدند و امروز در شرایطی هستیم که یکی دو مجموعه به دلیل مسائل قانونی تعطیل شده است. ، که در حال حاضر در حال اخذ مجوز فعالیت آنها هستیم. مجموعه های بازسازی شده می توانند تا ده سال آینده بدون مشکل کار کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: امسال 10 گروه دیگر برنامه داریم. گروه های بزرگ و فرامنطقه ای مانند گروه مدرس در منطقه 20، گروه ایثارگران در منطقه 10، گروه آرش میراسماعیلی در منطقه 4 و سایر گروه ها اصلاح خواهند شد.

وی گفت: تعرفه و قیمت خدمات مجموعه های ورزشی وابسته به سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حدود 40 درصد ارزانتر از مجموعه های دولتی است.

اوجاقی تصریح کرد: سهم سرانه اماکن ورزشی شهر تهران کمتر از استانداردهای جهانی است. میانگین سرانه جهانی برای هر نفر 2.5 متر است و این رقم در تهران کمتر از یک متر مربع است. باید 200 تا 250 درصد سرانه افزایش یابد. البته در سطح کشور این سرانه از سه متر هم فراتر می رود و در واقع توزیع متعادل و عادلانه ای حاصل نشده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شهر تهران سلیقه مردم را در نظر گرفتیم و ثبت نام در مسابقات قهرمانی شهرستان توسط شهروندان مناطق مختلف نشان داد که در هر منطقه چه رشته ای در بین شهروندان ترجیح داده می شود و بر اساس آن. در این نقشه راه می توانیم برای ساخت مجموعه های ورزشی گام برداریم.

اوجاگی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه های ورزشی ما به سه سطح تقسیم می شوند و علاوه بر آن به مجموعه ای از مجموعه های ورزشی خانواده محور به نام دهکده های ورزشی نیاز داریم که فراتر از این سه سطح خدمات ارائه دهند. برای ساخت این روستاها به تفاهماتی رسیده ایم و تفاهم برای بازسازی پارک آبی آزادگان در دستور کار است تا مجموعه ای منطبق با استانداردهای جهانی داشته باشیم.

وی افزود: در مورد روستاها نیز با حمایت شرکت املاک ثابت می کنیم که این مجتمع ها باید در مناطق حاشیه ای و در بخش خصوصی باشند. امسال منتظر فاز صفر بحث این روستاها هستیم. به علاوه مدل های مختلف طراحی شده در بحث پارک آبی را بررسی کردیم.

به گفته اوجاگی؛ وزارت ورزش چند مجموعه ورزشی وابسته به سازمان ورزش را به دلیل بهره برداری شهرداری از بخشی از زمین مجموعه ورزشی تختی در پروژه شهید شوشتری و ایستگاه مترو تختی ضدعفونی کرده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *