بایدن: «آن حرامزاده، بی‌بی نتانیاهو. او فرد بدی است» – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از خبرگزاری فارس: “آن شرور، بی بی نتانیاهو. او آدم بدی است.” این را یک روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی به نقل از باب وودوارد، رئیس‌جمهور آمریکا، روزنامه‌نگار آمریکایی، بیان کرد که در کتاب جدید خود با عنوان “جنگ” برخی از وقایع مربوط به سیاستمداران آمریکایی را فاش کرد.

این کتاب قرار است هفته آینده رسماً رونمایی شود و به گزارش CNN، وودوارد ادعا کرد که در بهار سال 2024 و در بحبوحه جنگ غزه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، نتانیاهو را در یک گفتگوی تلفنی با یکی از نزدیکانش به عنوان یک “حرامزاده” و “بد”.

روزنامه نگار آمریکایی در این زمینه مدعی شد که بایدن با وجود حمایت عمومی از رژیم صهیونیستی از حملات به غزه انتقاد کرد. با وجود شهادت 42 هزار فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا همواره حمایت قاطع خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کند.

در این کتاب آمده است که بایدن با نتانیاهو تماس گرفت و گفت که او در جنگ غزه فاقد استراتژی است. وودوارد همچنین اشاره کرد که پس از حمله نتانیاهو به رفح، بایدن در یک مصاحبه خصوصی درباره نتانیاهو گفت: “او یک دروغگوی لعنتی است.” علاوه بر این، در این کتاب آمده است که پس از ترور یکی از رهبران حزب الله، بایدن در تماسی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی به شدت انتقاد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *