نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش تاپک، فدراسیون فوتبال به پیام شدید خود مبنی بر امتناع از میزبانی تیم ملی ایران در بازی قطر و انتقال آن به کشور ثالث در تصمیم صبح امروز فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ داد. پیام نامه

متن این پیام به شرح زیر است:

آقای مانولو زوبرو; مدیر مسابقات قهرمانی فیفا

جناب آقای شین منگل معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیر کل مسابقات قهرمانی آسیا

ابتدا نارضایتی و اعتراض عمیق خود را نسبت به تصمیم واگذاری بازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر که باعث ناراحتی عمومی فوتبالدوستان در سراسر کشور شده بود ابراز می داریم.

ثانیاً به اطلاع می رسانیم طی هفته های گذشته 3 بازی لیگ الیت AFC و 2 بازی سطح 2 لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف بدون مشکل و دغدغه برگزار شده است.

ضمناً توجه داشته باشید که در زمان نگارش این پیام، پروازهای تمامی ایرلاین های داخلی و چند شرکت بین المللی فعال بودند، به عنوان مثال، تیم ملی زیر 17 سال ایران روز گذشته (25 مهر 1403) از اردوی آماده سازی خود در دوحه خارج شد. توسط خطوط هوایی عمان ایر به کشور بازگشت و تیم فوتبال بزرگسالان ایران در 17 اکتبر 1403 به تاشکند پرواز کرد.

با این اوصاف و با تاکید بر حق مسلم میزبانی بازی فوق در کشورمان، در صورتی که اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را وادار به انجام بازی خانگی خود در خارج از کشور کنید، پیشنهاد می کنیم مسابقه ایران و قطر را در خانه و خارج از کشور ترتیب دهید. . بنابراین بازی رفت را در 24 مهرماه در دوحه برگزار می کنیم و در 24 خرداد 1404 نیز میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

با توجه به تعداد کافی استادیوم های استاندارد، هتل های 5 ستاره و مسیرهای مختلف پروازی مناسب به دوحه، برگزاری این مسابقه در دوحه قطر به نفع همه ذینفعان است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *