این دانشجویان از خدمت سربازی معاف می‌شوند – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از یورنا، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فارغ التحصیلان دوره متوسطه با انتخاب رشته های مرتبط با نیروهای مسلح می توانند از خدمت معاف شوند.

سرلشکر دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح جهاد علمی با هدف پیوند بین دانشگاه ها و نیروهای مسلح و همچنین تمرکز بر موضوع پایان نامه های دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) ) دارای شرایط لازم برای تدوین پایان نامه با موضوعات مرتبط با اولویت های پژوهشی در حوزه رهبری پلیس (به عنوان مثال، پرونده های حقوقی و کیفری، پیشگیری از جرائم اجتماعی، آسیب های اجتماعی، اطلاعات پلیس، امنیت سایبری، تهدیدات فضای مجازی و …) می تواند حمایت مالی دریافت کند.

وی افزود: در قالب طرح های حسابداری خدمات و جایگزینی خدمات بر اساس دستورالعمل مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و پژوهشی دانشگاه و به منظور بهره مندی از افکار و ایده های طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز در قالب تعریف طرح های پژوهشی، فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند حداقل شش ماه قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به پژوهشگاه کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، موضوعات مورد تایید را انتخاب کنند. و اولویت های پژوهشی از این فرماندهی انتظامی و پس از طی مراحل اداری و در صورت تایید کارشناسان در خصوص احراز ازکارافتادگی خدمت (بین 6 تا 12 ماه) و یا معافیت کامل از خدمت (ویژه طرح های کشوری و با تایید سرگرد. ستاد کل نیروهای مسلح).

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: به این ترتیب و با توجه به طبقه بندی پایان نامه ها باید مراحل انفصال از خدمت نیز طی شود.

القاصی مهر گفت: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی پلیس شرق استان تهران در خصوص شرایط یا نوع همکاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *