کل جهان به ما می‌خندد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن اقتصاد آنلاین به گزارش اسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور در یک مراسم انتخاباتی در شهر باتلر واقع در ایالت پنسیلوانیا خطاب به هواداران خود گفت: همه دنیا به ما احترام می‌گذارند، اما الان به ما می‌خندند.»

به گزارش روزنامه تلگراف، رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سخنان خود به موضوع امنیت مرزهای کشورش اشاره کرد و گفت: ما خواهان مرزهای باز نیستیم؟ “شما سزاوار دولتی هستید که به شهروندان خود احترام بگذارد، از آنها محافظت کند و از حاکمیت، امنیت، شرافت و آزادی ملت دفاع کند.”

ترامپ ادامه داد: “شما لایق کشوری هستید که همه چیز را از نو بسازد و همه چیز را بهتر کند. ما احترامی را که چهار سال پیش داشتیم می خواهیم. حالا تمام دنیا به ما می خندند و ما نمی توانیم اجازه دهیم آنها به ما بخندند، درست است؟!”

دونالد ترامپ نزدیک به سه سال پس از سوء قصد نافرجام که جان سالم به در برد، به همان محل برگزاری مراسم انتخاباتی در شهر باتلر و ایلان ماسک، تاجر میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) بازگشت. )) او همچنین برای اولین بار در یک رویداد انتخاباتی در کنار ترامپ روی صحنه ظاهر شد.

سخنرانی ایلان ماسک با دونالد ترامپ

در جریان این رویداد، در حالی که ترامپ دولت جو بایدن و معاونش کامالا هریس را دولتی «ضعیف» توصیف می‌کرد، ترامپ گفت که پرزیدنت بایدن و هریس به عنوان معاون رئیس‌جمهور و نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2024 به اعتبار آمریکا آسیب می‌رسانند. ” “.

این رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر این موضوع را مطرح کرد که اگر رئیس جمهور می شد، جنگ اوکراین و غزه رخ نمی داد.

یک سال از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گذرد و دولت آمریکا به جای تمرکز بر راه حل مسالمت آمیز، با ارسال سلاح و پول و گسترش جنگ از متحد خود در غرب آسیا حمایت می کند. علاوه بر این دو سال و نیم از بحران اوکراین می گذرد اما دولت های غربی به ویژه آمریکا بر ارسال تسلیحات و کمک های نظامی به کی یف اصرار دارند و به نظر می رسد راه حل سیاسی و مسالمت آمیز در دستور کار آنها نیست.

ترامپ همچنین در باتلر اشاره کرد که روابط خوبی با همه رهبران جهان از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ رئیس جمهور چین دارد.

این نامزد حزب جمهوری خواه تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر، به جنگ اوکراین فورا پایان خواهد داد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *