شبی که فوق‌ستاره در خود گریست؛ گل رونالدو در لیگ نخبگان تقدیم به پدر – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا ورزشی، در تمام این سال ها تصاویری ماندگار از لحظات احساساتی شدن ستاره پرتغالی فوتبال توسط عکاسان و فیلمبرداران ثبت شده است. یکی از این موارد را همین چند ماه پیش در مسابقات یورو 2024 دیدیم که رونالدو در اولین وقت اضافه بازی پرتغال و اسلوونی یک ضربه پنالتی را از دست داد و در وقت استراحت، کارگردان تلویزیون از اشک های رونالدو فیلمبرداری کرد. و البته مادرش که در میدان حضور داشت. پیش از این رونالدو پس از حذف پرتغال از مراکش در جام جهانی 2022 گریه کرد.
موارد دیگری نیز وجود داشته است که CR7 احساساتی شده است و آخرین مورد دیشب اتفاق افتاد. اگرچه شب گذشته ظاهر و چهره رونالدو مشخص نبود اما از صحبت های او به نظر می رسید که او در حال و هوای پدر مرحومش است. او که سهم زیادی در قهرمانی تیمش داشت به این موضوع اشاره کرد که روز تولد پدرش دیروز بوده است. رونالدو پس از بازی گفت: “گل امروز طعم دیگری دارد، ای کاش پدرم زنده بود، زیرا امروز تولد اوست.”
النصر عربستان که در اولین گام مقابل پلیس عراق متوقف شد، پس از تغییرات و تحولات کادر فنی و انتصاب استفان پیولی به جای لوئیس کاسترو، شب گذشته دومین دیدار خود در لیگ الیت را مقابل او انجام داد. الریان قطر. نکته مهم این است که بعد از غیبت های هفته اول، اولین حضور کریستیانو رونالدو در لیگ الیت شب گذشته به ثبت رسید و در شبی که رونالدو در تیم النصر درخشید و نتوانست دو گل به ثمر برساند، هیچ کدام که او قبول کرد. شاگردان پیولی مقابل رقیب قطری با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

شبی که ستاره با خودش گریه کرد؛ گل رونالدو در لیگ الیت تقدیم به پدرش
رونالدو گل خود را به پدرش خوزه دنیس آویرو تقدیم کرد که اگر زنده بود دیروز 71 ساله می شد. او گفت: “این گل برای من بسیار خاص است و ای کاش پدرم اینجا بود تا این لحظه را با او تقسیم کند.”
او با این گل تعداد گل های دوران حرفه ای رونالدو را به 904 رساند و طبق اعلام فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، او رکورددار رسمی تاریخ فوتبال جهان در رده های باشگاهی و تیم های ملی است.
شایان ذکر است که پدر رونالدو در سال 2005 در حالی که این بازیکن تنها 20 سال داشت درگذشت و خود را برای بازی با روسیه در اردوی تیم ملی آماده می کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *