دفاع تمام قد ظریف از پزشکیان/ پست اینستاگرامی ظریف درباره شیطنت رسانه‌های صهیونیستی + عکس

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصاد اینترنتی، مسعود مازیکیان نوشت:

پزشکان صحیح ترین دفاع از مقاومت مردم فلسطین، لبنان و یمن را در نیویورک به صراحت و با افشای جنایات رژیم اسرائیل و برخورد مضاعف با کشورهای غربی با مسائلی چون سلاح، جنگ و حقوق بشر و نشان دادن اینکه این اسرائیل یک کشور نسل کشی است که متجاوز و صاحب سلاح هسته ای است، تهدیدی برای منطقه و جهان است و بر اساس تروریسم و ​​تروریسم شکل گرفته و ادامه پیدا کرده است. آپارتاید، نه اینکه ایران از قربانیان اشغال و نسل کشی دفاع کند و وعده صلح بدهد و خواهان خلع سلاح هسته ای در منطقه و جهان باشد.

در دام روایت سازانی که 70 سال از منطقه ما تصویر وارونه ساخته اند گرفتار نشویم و به جای رسانه های صهیونیستی به خدمتگزاران خود اعتماد کنیم.

امروز پس از یازده ماه نسل کشی رژیم اسرائیل، مردم جهان آماده اند تا نقاب دروغ را درآورند و روایت صهیونیست ها درباره ایران و منطقه را وارونه کنند.

همانطور که رهبری فرزانه در پیام تاریخی خود به دانشجویان آمریکایی گفت: “شما اکنون در سمت راست تاریخ ایستاده اید.”

منطق دکتر مازیکیان نیز به این حرکت «در سمت راست تاریخ» کمک می کند و به همین دلیل است که رسانه هایی که همواره مواضع صهیونیست ها را منتقل کرده اند، به سوی آن شتافتند.

بیایید یک بار برای همیشه در یک «ائتلاف ملی» روایت خطرناک و نادرست درباره امنیتی کردن ایران و مقاومت توسط اسرائیل را نابود کنیم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *