جوان‌های ورزشکار موجب سربلندی ایران هستند

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن اقتصاد آنلاین به گزارش یورنا، اعضای کاروان های اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پیش از ظهر سه شنبه؛ در 27 شهریور 1403 با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پیش از آغاز رسمی این دیدار، احمد دنیا مالی، وزیر ورزش جزییات دیدار امروز با رهبر انقلاب را برای اعضای هیئت های اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 تشریح کرد.

رهبر انقلاب: دوگانگی کشورهای حاکم در مسائل نظامی بین المللی در بازی های اخیر محسوس بود

این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط احسان بیات قاری ورزشکار کوهنوردی که فتح چهار قله معروف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد آغاز شد.

سارا جوانمردی قهرمان المپیک پاریس و ممتازترین ورزشکار پارالمپیک ایران نیز در پایان سخنان خود در این دیدار، انگشتر رهبر انقلاب را برای فرزندش درخواست و دریافت کرد.

العریان السلیمی مدال طلای تکواندو المپیک 2024 نیز در پایان سخنان خود در دیدار امروز با رهبر انقلاب تاکید کرد: ما برای برافراشتن پرچم میهن عزیزمان تلاش می کنیم. من با افتخار ایرانی هستم و ایرانی خواهم ماند.

اعضای هیئت اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب عکس یادگاری گرفتند.

آرمیتا رضایی نژاد به عنوان رهبر معنوی تیم پارالمپیک ایران در پارالمپیک پاریس حضور یافت.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در ابتدای این دیدار از مدال آوران، ورزشکاران، مربیان و شرکت کنندگان در کاروان های اعزامی به بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس قدردانی کردند. گزیده‌ای از سخنان وی را در ادامه بخوانید.

سیاست های دوگانه دولت های حاکم در مسائل نظامی بین المللی در بازی های اخیر به چشم می خورد

المپیک و پارالمپیک امسال فوق العاده بود/ورزشکاران جوان باعث افتخار ایران هستند/ ملت را خوشحال کردید، صمیمانه از همه شما تشکر می کنم

خیلی خوشحالم که بار دیگر این فرصت را داشتم که با جمعی از عزیزترین کودکان این کشور آشنا شوم. بخصوص که جوانان عزیز ورزشکار ما – که مایه مباهات هستند – مایه افتخار و سربلندی کشور ایران محسوب می شوند.

امسال در بازی های المپیک و پارالمپیک درخشش انسانی خاصی مشاهده شد. البته نمی توانم جزئیات ورزش و اخبار را دنبال کنم. اما به طور خلاصه، من تا زمانی که وقت دارم، چیزها را دنبال می کنم، می بینم یا می شنوم. امسال خیلی عالی بود، خیلی خوب.

شما ملت را شاد کردید و برای ملت ایران احساس غرور ایجاد کردید. از همه مدال آوران، همه ورزشکاران، همه مربیان، همه شرکت کنندگان، وزارت ورزش، کمیته المپیک و سایر شرکت کنندگان صمیمانه تشکر می کنم. روسای فدراسیون ها، از همه آنها صمیمانه تشکر می کنم. من ورزش را جدی گرفتم، درست است.

رهبر انقلاب: ورزشکاران جوان مایه افتخار ایران هستند

داوران ورزش جهان می گویند ورزش سیاسی نیست اما سیاسی ترین هدف را اجرا می کنند

نکته دیگری که امسال در بازی های المپیک مورد توجه قرار گرفت، سیاست های دوگانه کشورهای حاکم در قبال مسائل بین المللی ورزش است. آنها قبلاً نشان داده اند که سیاست های دوگانه و جانبدارانه بر رفتار آنها حاکم است. آنها فلان دولت، فلان کشور را غیرقانونی می دانند، زیرا فلان مکان جنگ را آغاز کرده است. اما رژیم صهیونیستی که هزاران کودک را به قتل رساند، در حدود یک سال بیش از 41 هزار نفر را کشت. آنها این را از بازی ها رد نمی کنند.

خب این یک سیاست دوگانه است، مغرضانه است. این چیزی است که ما همیشه می گوییم، بعضی ها اغراق می کنند، اما اغراق نیست. آنها می گویند ورزش سیاسی نیست، در حالی که در واقع بیشترین اقدامات سیاسی را در ورزش نشان می دهند.

رهبر انقلاب: ورزشکاران جوان مایه افتخار ایران هستند

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *