شیائومی با گوشی تاشو مجهز به دو لولا، به جنگ هواوی می‌رود

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجیاتو، برای بهره مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش های مختلف دیجیاتو می توانید به عضویت ممتاز دیجیاتو درآیید.
گوشی تاشو دو لولای هواوی، میت XT، توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. با این حال، ممکن است هواوی تنها شرکتی نباشد که گوشی تاشو دوگانه ارائه می دهد. به نظر می رسد یک درخواست ثبت اختراع اخیر از شیائومی که توسط اداره دولتی مالکیت معنوی چین با شماره برنامه 2022308530675 منتشر شده است، توسعه یک دستگاه تاشو با لول دوگانه را نشان می دهد.
به گزارش News.Mydrivers، اگرچه این درخواست ثبت اختراع نام مدل را مشخص نکرده است، اما تا حدودی طراحی آن را آشکار می کند. در واقع این دستگاه به شکل Z مانند هواوی میت XT باز و بسته می شود.

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا
دوربین و طراحی گوشی تاشو با دو لولا از شیائومی
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، جزیره دوربین پشتی این گوشی به صورت افقی است که نسبت به شیائومی میکس فولد 4 باریکتر است، همچنین تصاویر نشان می دهد که گوشی تاشو دو لولای شیائومی دارای سه دوربین در پشت خواهد بود. لازم به ذکر است که Mix Fold 4 دارای چهار دوربین در پشت است.

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا
بر اساس این تصاویر، به نظر می رسد گوشی تاشو دو لولای شیائومی کمی ضخیم تر از هواوی میت XT است. با این حال، هنوز زمان وجود دارد تا شیائومی مکانیسم و ​​ضخامت این گوشی تاشو را بهبود بخشد و یک دستگاه تاشو با لولا دوگانه باریک‌تر معرفی کند.

لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که اطلاعاتی در مورد توسعه یک گوشی تاشو با دو لولا از شیائومی می بینیم. در واقع، پتنت هایی از سال 2019 وجود داشت که جزئیات توسعه چنین تلفنی توسط این شرکت را نشان می داد. با این حال، این درخواست ثبت اختراع طراحی متفاوت و مکانیزم تاشو را نشان می دهد. بنابراین به نظر می رسد که این شرکت مدتی است که در حال آزمایش اشکال مختلف و مکانیسم های تاشو بوده است.

در آگوست امسال، منبعی به نام «Smart Pikachu» نیز در مورد توسعه چنین دستگاهی صحبت کرد. طبق شایعات قبلی، شیائومی احتمالا این گوشی را در سال 2025 معرفی خواهد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *