ابراهیم رئیسی هم پیجر داشت؟ / تصویری واضح از دستگاهی که ادعا می‌شود پیجر است!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «اختاز آنلاین» به نقل از خبرآنلاین، برخی رسانه های خارجی تصویری از شهید رئیسی منتشر کردند که مدعی استفاده از پیجر بوده و ماجرای سانحه هلی کوپتر نیز به همین موضوع گره خورده است.

حدود ساعت 15:30 روز سه‌شنبه 17 سپتامبر 2024، تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام موسوم به «پیجر» در اختیار تعدادی از شهروندان لبنانی از جمله برخی از کارکنان، واحدها و مؤسسات مختلف وابسته به حزب‌الله منفجر شد.

به گزارش «تابناک»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در خصوص انفجار دستگاه های ارتباطی در بیروت اعلام کرد: یگان های ویژه در حزب الله هم اکنون در حال انجام تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای درک دلایلی هستند که منجر به این انفجارهای همزمان شده است.

در حالی که ابعاد امنیتی این اقدام تروریستی هنوز به طور کامل مشخص نشده است، برخی از افراد و رسانه ها با قطعیت کامل درباره این موضوع اظهار نظر کرده و حتی سقوط بالگرد شهید رئیسی را به این موضوع مرتبط می دانند که موضوعی است و به همین دلیل می توان آن را یکی دانست. از آن شایعات فرضی با چند کلیک اضافی.

در همین راستا اخیرا تصویری از شهید رئیسی در برخی رسانه های خارجی منتشر شده و گفته می شود وی از پیجر نیز استفاده می کرده و موضوع سانحه هلیکوپتر نیز به این موضوع گره خورده است.

ابراهیم رئیسی هم پیجر داشت؟ / تصویری واضح از دستگاهی که ادعا می کند پیجر است!

اما با کمی بررسی، فانتزی این فرضیه خارق العاده روشن می شود.

اولاً در عکس ادعایی شهید رئیسی مشخص است که دستگاه مورد ادعا پیجر نیست بلکه ساعت دیجیتال است.

دوم: هیچ مسئولی نیازی به داشتن پیجر روی میز مقابل خود ندارد، زیرا این وسیله ارتباطی و اطلاع رسانی است.

سوما در سقوط هلیکوپتر افرادی که شهید اصلی داشتند از تلفن همراه استفاده می کردند و اساساً اگر شخص یا افرادی نیاز به استفاده از پیجر داشته باشند حمل آن و ارتباط با آنها از طریق پیجر منطقی نیست.

در زیر برجسته ترین تصاویر دیدار یک شهید کلیدی با خانم سلام الزواوی، سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ایران را مشاهده می کنید.

ابراهیم رئیسی هم پیجر داشت؟ / تصویری واضح از دستگاهی که ادعا می کند پیجر است!

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *