لیگ ملت‌های والیبال| صالحی برترین دریافت‌کننده سرویس مرحله مقدماتی

تبلیغات بنری


آرمان صالحی در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های 2024 در گروه مردان با 90 دریافت موفق، بهترین دریافت کننده سرویس شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ والیبال 2024 سازمان ملل در گروه مردان عصر دیروز (یکشنبه 12 تیرماه) پس از برگزاری 96 دیدار به پایان رسید و هشت تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

در پایان مرحله مقدماتی تیم های اسلوونی. لهستان، ایتالیا، ژاپن، کانادا، فرانسه، برزیل و آرژانتین آنها با کسب مقام های اول تا هشتم جدول به مرحله نهایی راه یافتند.

بر اساس آمار و اطلاعات در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها، نامیر عبدالعزیز از هلند با کسب 284 امتیاز عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. در این داده های آماری، تونچک استرن از اسلوونی و استفان مار از کانادا به ترتیب با ۲۵۸ و ۲۱۱ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. امین اسماعیلی نژاد با 195 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

عنوان بهترین دریافت کننده خدمات آرمان صالحی از ایران گزارش شد که با 90 پذیرش موفق، تفاوت معنی داری با نفر دوم این داده های آماری دارد. جانی کواچیچ اسلوونیایی با 65 پذیرایی در جایگاه دوم و رومن گارسیای کوبایی با 64 دریافت در جایگاه سوم قرار دارند.

نامیر عبدالعزیز با کسب میانگین 19.58 امتیاز در هر بازی و ضریب موفقیت 51.76 درصد در حملات به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد. استرن از اسلوونی با میانگین 17.67 و میزان موفقیت 54.92 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. مقام سوم به استفن مار از کانادا با میانگین قبولی 15.17 و 48.02 درصد رسید. امین اسماعیلی نژاد و مارلون یانت از کوبا با میانگین 13.92 امتیاز در هر بازی در رده چهارم، یانت با 53.18 درصد و امین با 49.55 درصد در جایگاه چهارم قرار دارند.

در گروه هافبک های این رقابت ها برونو لوسر از آرژانتین با 32 دفاع، فابیو روزنده از برزیل با 30 دفاع و الکس گرزدانوف از بلغارستان با 29 دفاع در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نامیر عبدالعزیز از هلند در بین بهترین سرورها با 40 امتیاز سرویس مقام اول را به خود اختصاص داده است. تونچک استرن از اسلوونی با 27 امتیاز سرویس در جایگاه دوم و دراگان لوبوریک از صربستان با 24 امتیاز سرویس در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گرگور روبرت اسلوونیایی با 302 پاس موفق در مرحله مقدماتی لیگ ملت ها پیشتاز است. لوگ هر از کانادا نیز با 280 پاس موفق در جایگاه دوم قرار گرفت و سیمون نیکولوف از بلغارستان با 276 پاس موفق در جایگاه سوم قرار گرفت.

سانتیاگو دونانی از آرژانتین با 113 سیو صدرنشین است. جانی کواچیچ از اسلوونی با 91 توپ و جنی گربنیکوف از فرانسه با 85 توپ در رده های دوم و سوم قرار دارند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال اروپا 2024 در گروه مردان از 7 تا 10 تیرماه به میزبانی شهر لودز لهستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *