اجتماع علی حب النبی در غزه و تهران به صورت مشترک و همزمان

تبلیغات بنری


همزمان با هفته وحدت، محفل بزرگ قرآنی «عشق رسول الله صلی الله علیه وسلم) ناصری فلسطینی در امامزاده صالح (علیه السلام) برگزار شد.

یورنا- امروز چهارمین اجماع بزرگ محفلی با شعار «من حب النبی صلی الله علیه و آله و سلم ناصری فلسطین» همزمان در تهران و غزه برگزار شد.

با اجماع قرآنی، برنامه دیدار امروز همزمان در امامزاده صالح (علیه السلام) تهران و از طریق اسکایپ با غزه برگزار شد.

در این برنامه ممتاز، حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد دانشگاه و دانشکده، «احمد ابوالقاسمی» قاری بین المللی کشورمان، «رضوان درویش» شاعر اهل سوریه، سید»، «حسین الحلو» قاری و مؤذن فرقه حسینی و عباسی، «سلام الله علیه» و «حمید شکرنژاد» خواننده کشور بین المللی ما که مجری برنامه محفل بود. حضور داشت که با استقبال مردم تهران و غزه روبرو شد در این جشن برنامه های مختلفی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعر خوانی و سرود خوانی برگزار شد. ، منبر قرآنی و غیره.

لازم به ذکر است اولین و بزرگترین جشن قرآنی محفل انس با حرم مطهر رضوی با حضور خانواده های معظم شهدا و اسرای غزه به عنوان میهمانان ویژه و با حضور بیش از 200 هزار نفر از عاشقان قرآن کریم برگزار شد. در بارگاه پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی و سپس در امامزاده نصیر حق شهر امل، دوشنبه شب در پاکستان برگزار شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *