رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید در تهران

تبلیغات بنری


کارشناس هواشناسی از احتمال بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک امشب در تهران خبر داد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز دوشنبه 13 تیرماه در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، قم، اصفهان و مرکزی بارندگی می شود. وزش باد در گیلان، مازندران و ارتفاعات رشته کوه البرز و دامنه های جنوبی استان های زنجان، قزوین، تهران و سمنان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: شدت بارندگی امشب که در حد هشدار نارنجی رنگ است در استان های اردبیل، زنجان قزوین، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، کوهپایه ها و ارتفاعات گیلان، مازندران و. تهران. و استانداری های البرز و سمنان که منجر به جاری شدن رودخانه ها و ریزش تگرگ در این مناطق می شود و شهروندان باید احتیاط های لازم را انجام دهند.

گدرزی تصریح کرد: طی روزهای سه شنبه تا جمعه در شمال غرب در برخی نقاط شمال شرق، دامنه های شمالی و جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با کاهش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر، بارش ها در نیمه غربی سواحل دریای خزر افزایش می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: پیش بینی می شود طی چند روز آینده علاوه بر بارش باران، مناطق شرق کشور به ویژه در منطقه زابل شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک باشد. همچنین طی 3 روز آینده در برخی نقاط استانداری مرکزی واقع در غرب و شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

گودرزی گفت: امروز چهارشنبه و پنجشنبه شرق دریای عمان و دریای خزر متلاطم و متلاطم خواهد بود.

وی در خصوص هوای تهران نیز گفت: امشب در تهران بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود و بیشینه دمای هوای تهران امروز به 34 درجه سانتی گراد می رسد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *