فیلمنامه کوتاه «یکشنبه» به جشنواره تیرانا راه پیدا کرد

تبلیغات بنری


متن داستان کوتاه «یشنبه» اثر ایمان داوری در جدیدترین مسابقه بین‌المللی خود وارد جشنواره تیرانا آلبانی شد.

یورنا – روابط عمومی پروژه؛ فیلمنامه کوتاه «یکشنبه» نویسنده ایمان داوری در جدیدترین مسابقه بین‌المللی خود وارد جشنواره تیرانا آلبانی شد و سومین موفقیت خود را در جشنواره‌های بین‌المللی به دست آورد.

جشنواره فیلم تیرانا یکی از مهمترین رویدادهای سینمای اروپا و یکی از جشنواره های مورد تایید آکادمی اسکار و همچنین جوایز فیلم اروپا است.

بیست و دومین دوره این جشنواره از 22 تا 28 سپتامبر در تیرانا برگزار می شود. در پایتخت آلبانی اتفاق می افتد.

پیش از این سناریوی «یشیبا» برنده جایزه دوم بهترین داستان کوتاه از جشنواره ترسناک، دوربین، اکشن آمریکا و همچنین نامزد دریافت جایزه در بخش پایانی هشتمین جشنواره «13 ترس» آمریکا شده بود. . .

امان داوری یکی از فیلمنامه نویسان و کارگردانان موفق ایرانی است که آثار مختلفی را در قالب فیلم و فیلمنامه در جشنواره های مختلف بین المللی تولید کرده و جوایز بسیاری را کسب کرده است.

این فیلمنامه نویس و کارگردان پیش از این برنده جایزه اول جشنواره فیلم فلیکر رود آیلند در آمریکا برای فیلمنامه «دیگر نخواب»، جایزه فیلمنامه کوتاه جشنواره گندم طلایی ترکیه برای فیلمنامه «آزاد کن» و جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد. جشنواره فیلم پنج قاره در ونزوئلا برای فیلمنامه x، برنده جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم HYBRID GENRE فرانسه، جایزه بهترین فیلمنامه در تنها جشنواره بهترین فیلم در آمریکا و لوح تقدیر از جشنواره فیلم A Royal Chance شد. در آمریکا.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *