تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه

تبلیغات بنری


وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر موضوعات تعیین تکلیف تصحیح اوراق مهرماه و تحلیل نتایج کنکور 1403 تاکید کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی رضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از زحمات بی شائبه اعضای پروژه مهر استان ها، گفت: به استان هایی که پروژه مهر هستند کمک کنید. از نظر ساماندهی نیروی انسانی از ضعف های کارکردی رنج می برند، به طوری که استان در اسرع وقت خود را برای بازگشایی مدارس آماده می کند.
وی با بیان اینکه در فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس باید حضور جدی و شبانه روزی داشته باشید، گفت: آمار کشوری ما را راهنمایی می کند اما باید نقطه و محدوده ورود پیدا کنیم.

الکاظمی به اصلاح برگه های امتحانی شهریور ماه اشاره کرد و تاکید کرد: باید برای این مشکل چاره اندیشی شود و وضعیت برگه های امتحانی در استانداری ها به سرعت بررسی و پیگیری شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تحلیل های نادرست از نتایج کنکور 1403 ادامه داد: نتایج کنکور باید در چند قسمت یک عددی، دو عددی و سه عددی تحلیل شود.

الکاظمی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزی اذعان داشت: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود سایر امور در طرح مهر به درستی انجام نمی شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به صورت روزانه پیگیر ساماندهی نیروی انسانی است، تصریح کرد: باید جدولی از نیازهای نیروی انسانی با توجه به رده معلم و نوع کارگران تهیه شود تا بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم. . تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با اعطای حق تدریس به کارکنان فعلی، کارمندان و بازنشستگان.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف نحوه ثبت نام دانشجویان خارجی طی سه روز آینده، گفت: مدیران کل استان ها باید توجه داشته باشند که طبق قانون فقط افرادی که در سال های گذشته تدریس کرده اند و دارای سابقه هستند. اسناد باید از آنها در بخش خرید خدمات آموزشی استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای هیات علمی گزارش هایی از وضعیت نیروی انسانی استانداری ها، رتبه بندی اوراق امتحانی شهریور ماه و وضعیت ثبت نام دانشجویان ارائه کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *