رگبار و وزش باد در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز تا دو روز آینده

تبلیغات بنری


یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق استان های ساحلی دریای خزر و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی. ، ابرهای بارانی، رعد و برق و وزش باد افزایش می یابد.

خبرگزاری مقدار پل رفیعی با اشاره به پیش بینی هوای پنج روز آینده گفت: در بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز نیز در ارتفاعات البرز مرکزی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق استان های ساحلی حاشیه دریای خزر و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و در روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، و باران، رعد و برق و باد پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

رفیعی افزود: روزهای جمعه و شنبه پیش بینی می شود برخی مناطق جنوب غرب، شمال شرق و شرق، بخش هایی از مرکز و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک باشد.

وی با بیان اینکه در نواحی شمالی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما خواهیم داشت، گفت: روز پنجشنبه و جمعه دریای خزر در دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی استان تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف با حداکثر دمای 35 درجه و کمینه دمای 23 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *