سفر شهردار تهران به سوریه/ شرکت در اکسپوی دمشق و دیدار با برخی مقامات این کشور در دستور کار است

تبلیغات بنری


شهردار تهران به دعوت رسمی دولت سوریه برای شرکت در نمایشگاه و دیدار با برخی مقامات این کشور وارد دمشق شد.

خبرگزاری مقدار به گزارش شهر تهران، علی رضا زاکانی شهردار تهران صبح چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ هجری قمری در رأس هیئتی از مدیران ارشد این شهر وارد دمشق پایتخت سوریه شد. وی در بدو ورود مورد استقبال استاندار ویژه دمشق و حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

محمد طارق کریشاتی، فرماندار ویژه پایتخت سوریه که برای پذیرایی از شهردار تهران به فرودگاه بین المللی دمشق آمده است، این سفر را نشانه علاقه مندی ویژه مدیران شهری پایتخت های ایران و سوریه برای بالا بردن سطح شهردار تهران دانست. سطح برای همکاری مشترک

کریشاتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دمشق ابراز امیدواری کرد که تهران و دمشق با سفر شهردار پایتخت جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان ویژه از نمایشگاه سوریه، شاهد فصل جدیدی از همکاری مشترک باشند. .

شهردار تهران در بدو ورود به دمشق ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و دیدارهای تجاری در این سفر با اشاره به روابط بلندمدت دو کشور منجر به توافقات مثبت و سازنده بین دو شهر شود.

شهردار تهران که در راس هیاتی از مدیران مناطق شهری پایتخت است، به دعوت استاندار ویژه پایتخت و دولت سوریه در برنامه خود به این کشور سفر کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *