پرداختن به برهه‌ای مهمی از تاریخ در «نوسان»

تبلیغات بنری


مجری برنامه نوسان این روزها را برهه ای مهم در تاریخ ایران و جهان توصیف کرد.

محمد طادی مجری برنامه نوسان از مزیت های اجرای این برنامه می گوید. گفت و گو با میزان وی گفت: با نگاهی گذرا به اتفاقات اخیر می بینیم که برهه مهمی از تاریخ را پیش رو داریم. از طوفان الاقصی تا وعد الصادق، سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، برگزاری انتخابات و چندی پیش شهادت اسماعیل هنیه. همه این وقایع به قدری مهم است که نه تنها کشور ما بلکه بسیاری از نقاط جهان نقش مهمی در اقدامات جبهه مقاومت دارند.

وی افزود: در تمام این مدت تیم برنامه جوان ما از تمام توان خود برای ارائه جذاب ترین و مهم ترین رویدادهای بین المللی به ویژه وضعیت غزه استفاده کرد. البته فراموش نمی کنیم که در این مدت اتفاقات زیادی در رابطه با جنگ غزه رخ داد که ما با کمک همکارانم و مدیر محترم شبکه دو به شکلی متمایز در برنامه ارائه کردیم.

تدعی همچنین درباره عملکرد خود اظهار کرد: قبلا هم از ابتدا گفتم تصمیم گرفتیم سریع جلو برویم. طبیعتاً با محدودیت زمانی حداکثر 20 دقیقه برای هر برنامه، ضمن پوشش بسیاری از رویدادهای مهم روز، من به عنوان مجری باید خیلی سریع برنامه را توضیح دهم و کارگردانی کنم. این سرعت علاوه بر جذابیت برای مخاطب، من و حتی همکارانم را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

مجری برنامه نوسان علاقه مخاطبان به این برنامه را بسیار رضایت بخش دانست و گفت: خوشبختانه مخاطبان برنامه که همیشه با عنوان نخبگان خطابشان می کنم، بسیار به ما لطف داشتند. شاهد این مدعا تعداد تماس ها و پیامک هاست. «نوسان» چندین بار در کنار دیگر برنامه های تلویزیون به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه ها قرار گرفته است. اتفاقی که علاوه بر امیدواری، بر سنگینی وظایف ما می افزاید.

محمد طادی خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه متعهد شدم تا حد امکان آخرین اطلاعات را در عرصه بین المللی به ویژه فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی به دست آوریم. اجرا در چنین برنامه ای با این ویژگی ها نیاز به اطلاعات زیادی دارد، بنابراین صرف چند دقیقه ایستادن و صحبت با تماشاگر به شکل سنتی اجرای قابل قبولی برای نوسان نخواهد بود. به همین دلیل سعی می کنم علاوه بر تحصیل در این زمینه، از اخبار مرتبط و به روز با خبر باشم و در کنار فیلم ها و مستندهای برنامه، مکمل مطالب مورد نظر باشم.

وی در خصوص مدل سازی برنامه های مشابه و سبک اجرای آنها گفت: ماهیت این برنامه سرعت است. سعی کردیم سبک جدیدی را معرفی کنیم و از برنامه هایی که تاکنون دیده ایم فاصله بگیریم و خدا را شکر تا حد زیادی موفق شدیم. این رویکرد جدید به عملکرد نیز مرتبط است. بنابراین مجبور شدم پیاده سازی متفاوت، سرعت توضیح و اطلاعات مربوطه را ارائه دهم و در نهایت بیننده را به تماشای قسمت های مختلف برنامه سوق دهم. اجرای برنامه نوسان سخت است اما با وجود همه سختی ها این روش مورد علاقه من است و بعد از گذشت چند ماه از اجرای برنامه نوسان احساس می کنم تصمیمات درستی برای این برنامه گرفتیم.

طادی در پایان گفت: همه ما در تیم نوسان برای حمایت از مردم مظلوم غزه تلاش می کنیم و امیدوارم به زودی شاهد نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل باشیم. از همه بینندگان برنامه تشکر می کنم که ما را به ادامه کار تشویق کردند.

برنامه نوسان یکی از کارهای گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم عوض بیجی با اجرای محمد تادی است. «نوسان» با محوریت پخش مستندهای کوتاه و بلند در چند بخش به موضوعات و حواشی این روزهای فلسطین و غزه در قالب پخش عکس و فیلم می پردازد. این برنامه هر شب تقریباً ساعت 20:55 (بعد از بخش خبری 20:30) به مدت تقریبی 20 دقیقه به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *