ورزش خارج از سیاست است؛ مدیون کارلین هستم

تبلیغات بنری


میهن لوپز صاحب پنج مدال طلای المپیک در کشتی گفت: به نظرم غیبت روس ها در المپیک پاریس کاملا ناعادلانه بود.

یورنا – میهن لوپزدارنده 5 مدال طلای کشتی فرنگی سنگین وزن المپیک که برای دیدار با … الکساندر کارلین افسانه ای و میخائیل مامیاشویلی وی گفت: من معتقدم غیبت ورزشکاران روس در المپیک ظلم بزرگی بود به ورزشکارانی که سال ها برای حضور در المپیک آماده می شدند، اجازه حضور نداشتند.

وی افزود: ورزش از آنجایی که خارج از سیاست است فرهنگ سازی و عشق می آورد. مهم نیست چقدر قوی هستیم، همه ما احساسات داریم و ورزش نیز احساسات است. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که از حمایت مردم از سراسر جهان برخوردار هستم.

به گفته لوپز، زمانی که او در خانه بود، شنید که غریبه ها او را تشویق کردند و نام او را صدا زدند.

میخائیل لوپز که به عنوان میهمان افتخاری به مسابقات بین المللی کشتی “یادبود آکسنوف” در نووسیبیرسک دعوت شده بود، از این دعوت و سفر به زادگاهش ابراز خرسندی کرد. الکساندر کارلیندارنده 12 مدال طلای المپیک و جهان در کشتی سنگین وزن گفت: آرزوی من این بود که در نووسیبیرسک محل تولد کارلین باشم و اکنون این موضوع به واقعیت تبدیل شده است.

وی افزود: زمانی که کارلین را دیدم خیلی جوان بودم، او در آن زمان الهام بخش همه ورزشکاران جوان و من بود. ما مدیون کارلین هستیم زیرا معتقدم تمام نتایجی که به دست آوردم به لطف او بود، زیرا او به من آموخت که یک قهرمان واقعی چگونه باید باشد.

لوپز اظهار داشت که ملاقات با کارلین او را تشویق کرد تا پس از 5 پیروزی در بازی های المپیک به حرفه ورزشی خود ادامه دهد.

وی افزود: امروز در ورزش و کشتی به دستاوردهای بسیار مهمی دست یافته ایم و این اتحاد دو کشور است که در آن تاریخ بزرگی برای جوانانی که سفر خود را در ورزش آغاز می کنند، خلق کرده ایم.

حمایت غول کوبایی از ورزشکاران روسی/لوپز: ورزش خارج از سیاست است. من مدیون کارلین هستم

میهاین لوپز با همراهی رائول تروخیلو دیاز، نایب رئیس فدراسیون مشترک جمهوری کوبا، ورزشکار برجسته کشتی کوبا با وزن 57 کیلوگرم و دارنده مدال برنز بازی های پان آمریکا وارد نووسیبیرسک شد و اولین کاری که انجام دادند. بازدید از قبر مربی معروف واسیلی ایوانف بود.

لوپز 42 ساله است. او با 5 قهرمانی المپیک پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ بازی های المپیک است. لوپز که پنج مدال طلا در مسابقات جهانی (2005، 2007، 2009، 2010، 2014) در دوران حرفه ای خود کسب کرده بود، پس از بازی های المپیک پاریس به کار خود در مسابقات ورزشی پایان داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *