فردا مراکزمنتخب معاینه فنی شهر تهران فعال هستند

تبلیغات بنری


مدیر اداری ستاد معاینه فنی خودرو در تهران از فعالیت هشت مرکز معاینه فنی در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پایتخت خبر داد. .

خبرگزاری مبازان- آقای محمدمهدی میرزای قمی مدیر کل سازمان بازرسی فنی ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) افزود: دوشنبه دوازدهم ماه جاری. . شهریور که مصادف با رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) است، کانون های شهدای ایباشاسان، دماوند، خاوران، شهدای زمان آباد، واحدهای سیار ایران خودرو و شریعتی، الاتحاد، یاس فاطمی از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.

میرزایی قمی روز دوشنبه در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی در تهران گفت: با توجه به خروج برخی از شهروندان برای سفرهای تابستانی در این ایام با خودروهای شخصی و اهمیت انجام معاینه فنی قبل از سفر برای اطمینان از سلامت و ایمنی به منظور اطمینان برای رفاه حال حاضرین و تسهیل در ارائه خدمات، این گروه در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در چندین مرکز منتخب خدمات خود را ارائه کرد. . ).

لازم به ذکر است در روزهای تعطیل تعدادی از مراکز معاینه فنی فعال هستند و شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت به سایت ستاد معاینه فنی خودرو در تهران inspection.tehran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 96006000 پاسخگویی تماس حاصل نمایند. وضعیت کاری این مراکز

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *