گردهمایی علما و اندیشمندان اهل سنت و مدافع مظلومیت فلسطین در جوار امام رضا (ع) 

تبلیغات بنری


با حضور ولیعهد بیت المقدس، گردهمایی علما و اندیشمندان اهل سنت برای دفاع از مظلومان فلسطین در سیره نبوی و الرضوی برگزار شد.

یورنا – بر اساس اعلام حرم مطهر رضوی، این مراسم با حضور ۷۰۰ نفر از علما و اندیشمندان اهل سنت از سراسر کشور در تالار بیت المقدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت حضرت الرضا (علیه السلام). ) با سند خود از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در دفاع از مظلوم اشاره کرد و گفت: پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: هر کس صدای انسان را بشنود که می گوید: ای مسلمانان، نزد من بیایید. و او به من کمک کرد، اما او مسلمان نیست.

عبدالحمید الطالبی تصریح کرد: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در حدیث دیگری فرمودند: «هر که ظالمی را یاری کند خداوند بر او قدرت می بخشد». پس همه ما مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: فلسطین جزو اسلام است. مسئله فلسطین یکی از مسائل اساسی و اصلی جهان اسلام است و دفاع از ملت فلسطین و حمایت از موضوع بیت المقدس وظیفه همه است. از ما مسلمانان

همانطور که امام جمعه و نماینده خبرگان برجسته در چابهار در این جمع در تسلیت ایام دهه صفر صفر گفتند: سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) برای ما درس زندگی است و باید آنها را دنبال کنید

مولوی عبدالرحمن العریفی گفت: هدف از پیام حبیب رسول اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) این بود که خداوند متعال دین مبین اسلام را گسترش دهد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم و حمایت از آنان از آموزه ها و فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام است و از این رو باید با اتحاد، دلسوزی، هوشیاری، هوشیاری و به حقوق مردم در نابودی مشرکان بکوشیم. مظلوم از ظالم بگیر.

مولوی عریفی گفت: اسرائیل و آمریکا باید بدانند که ظلم پایدار نیست و جهان اسلام بیدار است و نمی گذارد دشمنان راحت بخوابند. امروز آمریکا از اسرائیل حمایت می کند و ما نباید از حمایت از فلسطین دست برداریم.

وی با بیان اینکه سربلندی ما جهاد و شهادت است، افزود: امروز ندای ملت فلسطین به گوش مردم فلسطین رسیده است و وظیفه تک تک افراد باوجدان این است که به یاری این ملت مظلوم بشتابند. ” “.

یکی از علمای اهل سنت تایباد به عنوان سخنران دیگر این مراسم گفت: امروز جهان اسلام سخت ترین و غم انگیزترین لحظات را می گذراند و قلب تپنده اسلام، مسجدالاقصی در سیطره کفر است.

مولوی علی رضا یعقوبی گفت: تداوم مقاومت، شهادت و رنگ آمیزی خط شهادت در بین مردم شریف فلسطین و نیز پیروی از قرآن کریم و سیره بزرگان دین در حمایت از مظلوم است. یک اصل ریشه در اسلام، دو موضوع مهم در مبارزات مردم فلسطین است.
وی ادامه داد: اساس اعتقاد ما این است که ظلم تمام شده است و چیزی برای نابودی اسرائیل باقی نمانده است تا در دادگاه الهی پاسخی بدهیم.

امام جمعه بندرپل هرمزگان نیز با تاکید بر پیروی از قرآن و سنت رسول خدا(ص) گفت: ائمه اطهار(ع) کشتی نجات ما هستند و شفیع ما خواهند بود. در روز قیامت.

شیخ حسین پازمندنگ تصریح کرد: امروز شیعه و سنی باید به عنوان دو بال قوی در کنار هم بایستند تا جامعه کافر جرات برنامه ریزی علیه ما را نداشته باشد و برای نجات غزه راهی جز نظامی و فقیه نیست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *