ارسال ۱۰ هزار عکس برای رادیو نمای اربعین

تبلیغات بنری


رادیو الاربعین از ابتدای صفر تا پایان صفر به صورت آنلاین به فعالیت خود ادامه می دهد و در سایر روزهای سال نیز با بارگذاری مطالب مذهبی اعم از احادیث و مناجات در کنار مخاطبان وفادار خود حضور دارد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، حسین رضایی مدیر فضای مجازی رادیو الاربعین درباره فعالیت های فضای مجازی گفت: امسال علاوه بر تولید محتوا برای خبرنگاران داخلی و خارجی، رادیو الاربعین همچنین به خانواده پیام رسان روبیکا پیوست. این اقدام با توجه به فرصت های محدود باعث جذب خوبی شده است و امیدواریم در سال آینده شاهد پخش تمامی محتوای تصویری در این پیام رسان در کنار اپلیکیشن ایرانصدا باشیم.

وی افزود: رادیو الاربعین مانند سال های گذشته از هواداران خود خواست عکس های خود را از راهپیمایی اربعین ارسال کنند. شایان ذکر است قبل از شروع صفر مخاطبان همیشگی ما عکس های خود را ارسال کرده بودند و تعداد عکس های دریافتی امسال با توجه به افزایش زائران به نزدیک به 10000 عکس رسید که عدد شگفت انگیزی است. با توجه به این تعداد ممکن است برخی از مخاطبان نتوانند تصاویر خود را در رادیوننما مشاهده کنند که از این بابت پوزش می طلبیم.

رضایی به سایت رادیو اربعین اشاره کرد و گفت: در سایت رادیو اربعین محتوای آموزشی سفر اربعین علاوه بر اخبار مرتبط به عموم مردم ارائه شد. پوشش خبری اربعین 1403 با رصد چند خبرگزاری و ارتباط مستمر با مسئولان، لحظه به لحظه از طریق پیام به مردم ارائه شد.

مدیر فضای مجازی در خصوص پخش زنده از کربلا گفت: پخش زنده از کربلا به خبرنگار هر شب دل های بازماندگان را به بین الحرمین می برد و به نوعی نماینده زیارت بود. عمومی سوالات زیادی نیز در فضای مجازی از سوی حاضران مطرح شد و این سوالات به مدیران و برنامه سازان منتقل شد و در رادیو الاربعین توسط کارشناسان و مسئولان مربوطه پاسخ داده شد.

وی افزود: در مجموع تعداد خبرنگاران رادیو الاربعین و صفحات آن در فضای مجازی بیش از 80 هزار عضو فعال است. سال‌ها پیش نیز گروه‌هایی در پیام‌های ایتا، نام و تلگرام ایجاد شد که خود مخاطبان تجربیات خود را در این سفر معنوی به اشتراک می‌گذارند و محتوای جذابی تولید می‌کنند که در رادیو اربعین نیز به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رضایی مدیر فضای مجازی رادیو اربعین در پایان خاطرنشان کرد: رادیو اربعین که به عنوان پرمخاطب ترین شبکه خبری شناخته می شود، فعال ترین و پرمخاطب ترین جامعه را نیز در فضای مجازی دارد و از این طریق امیدوار است. برای ادامه فعالیت های خود در سال های آینده و ارتباط بیشتر با مردم .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *