نمایشگاه بین‌المللی به دلیل فرسودگی تاسیسات در خطر است

تبلیغات بنری


رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: آتش سوزی حاکی از آن است که نمایشگاه بین المللی به دلیل خوردگی تاسیسات در خطر است.

یورنا به گزارش شهرداری، مهدی شمران در حاشیه دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: گزارش بازدید از یک محله امروز قرائت می شود که حاکی از اعتراض فرمانداری به این مصوبه است. میزان لکه گیری آسفالت در جاده ها و گزارش های بسیاری نیز بررسی می شود.

وی با اشاره به سفر خود به روسیه خاطرنشان کرد: هر ساله یکی از کشورها رئیس گروه بریکس می شود که امسال روسیه میزبان آن است. مجلس و شوراهای شهر یکی از موضوعات این مراسم بود. رئیس شورای شهر، شهردار تهران، استاندار اصفهان، رئیس شورا و شهردار یکی از شهرهای شمالی کشور نیز به برجام دعوت شدند.

چمران با اشاره به اینکه چهار سخنرانی در خصوص فلسفه مجالس بریکس و محیط زیست تهران برای من در نظر گرفته شده بود، گفت: آقای قائمی نیز در خصوص اطلاعات سخنرانی کردند. به طور کلی راهکارهای حل مشکلات شهری بررسی شده است.

وی ادامه داد: حمل و نقل عمومی را توسعه دادیم، فضای سبز را برای هر نفر به 17 متر مربع رساندیم و آلودگی هوا را در کشورهای بریکس کاهش دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: آتش سوزی رخ داده حاکی از آن است که نمایشگاه بین المللی به دلیل خوردگی تاسیسات در خطر است. قبل از سفر بریکس با مدیرعامل گالری آفتاب تماس گرفتیم که در صورت نتیجه گیری اعلام می شود. قرار بود این نمایشگاه برگزار شود اما به دلیل بازگشایی مدارس در مهرماه برگزاری نمایشگاه به شهریور ماه موکول شد. اگر می خواستند می توانستند در مجموعه آفتاب نمایشگاهی برگزار کنند و بین المللی بودن نمایشگاه هم بهانه است.

وی با بیان اینکه تعدادی اتوبوس به مناطق وارد شد که مایه خوشحالی هر چند اندک و نه واقعی است، گفت: هر روز برای ما مانند فصل بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *